Beantwoord

Korting

  • 2 May 2024
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb onlangs een abbonement afgesloten met 6 maanden korting, deze is vandaag aangesloten.

Nu zie ik net dat er een lopende actie is voor 10 maanden korting en geen activatiekosten.
Tuurlijk komen en gaan acties als deze, maar aangezien ik nog binnen mijn heroepingstermijn zit wou ik hier toch iets aan doen.


Zojuist heb ik de klantenservice gesproken en hebben ze mijn abbonement beeindigd en een nieuwe aangevraagd maar wel met de boodschap dat mijn huidige apparatuur moet worden ingeleverd. Daarnaast moet er opnieuw een monteur komen.


Terwijl ik net een topic heb gelezen van iemand met een soortgelijk probleem en hier kon dit wel op afstand worden geregeld.
Dus bij deze mijn vraag of dit niet toch hier mogelijk is.
Het lijkt mij erg omslachtig op meerdere vlakken (o.a. niet milieuvriendelijk en kosten monteur) hoe het nu is geregeld.
Als het niet anders kan dan is het wat het is natuurlijk... maar ik dacht ik vraag het toch voor de zekerheid even na.

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 3 May 2024, 11:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Paul-vB 

Heb je een link van waar je dat had gelezen?

Heb zelf in dezelfde situatie gezeten en het kon helaas niet meer veranderd worden omdat het contract al was afgesloten met de op dat moment geldende prijzen en voorwaarden.

Hoi @Waqqas 

 

Dit is de link: https://community.odido.nl/van-bestelling-tot-installatie-496/graag-ook-korting-op-activatie-kosten-349324

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Paul-vB ik kan mij goed voorstellen dat je wilt genieten van de beste acties! Voor wat betreft de activatiekosten is dit inderdaad op afstand te regelen met uitzondering. Dit geldt echter niet voor het aantal maanden korting, dit kan niet op afstand. Mocht je van de extra maanden korting gebruik willen maken, dan is dit alleen mogelijk met een nieuwe aanvraag. Weet je zo voldoende?

Reageer