Verouderde router

  • 1 May 2024
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Goedemiddag,

Hier een trouwe vast-internet klant uit 2018 met een zeer verouderd Huawei modem. Ding loopt echt op z'n reserve, ik moet m elke dag resetten omdat ie er geen zin meer in heeft/vast loopt/niet stabiel is. wifi-bereik gaat hard achteruit. Hier ook al voor gebeld afgelopen maandag met de klantenservice, maar behalve een standaard mailtje dat de technische dienst het ‘probleem’ heeft ‘opgelost’ zit ik nog steeds met dit antiek modem opgescheept.

Dus hierbij nogmaals het verzoek deze te vervangen.

Bedankt!

Groet,

Tom

 

Cal van Odido 15 dagen geleden

Hoi @TomTommetje, heel leuk dat je al zo lang klant bij ons bent, dat kan ik altijd waarderen! 😃 Ik zorg er graag voor dat je kan blijven genieten met een Zyxel T-54 modem. Dit nieuwer model is een stuk sterker uitgerust en ik verwacht dat ‘ie je erg goed zal bevallen. We zullen 'm snel via DHL naar je opsturen. Het Huawei modem mag naar een elektronicapunt. Zoals je zelf terecht aangeeft heeft dit modem zijn beste tijd gehad. 😉

Ik wens je alvast heel veel plezier toe met het nieuwe modem, ik weet zeker dat ‘ie je goed gaat bevallen!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @TomTommetje, heel leuk dat je al zo lang klant bij ons bent, dat kan ik altijd waarderen! 😃 Ik zorg er graag voor dat je kan blijven genieten met een Zyxel T-54 modem. Dit nieuwer model is een stuk sterker uitgerust en ik verwacht dat ‘ie je erg goed zal bevallen. We zullen 'm snel via DHL naar je opsturen. Het Huawei modem mag naar een elektronicapunt. Zoals je zelf terecht aangeeft heeft dit modem zijn beste tijd gehad. 😉

Ik wens je alvast heel veel plezier toe met het nieuwe modem, ik weet zeker dat ‘ie je goed gaat bevallen!

Het nieuwe modem is al binnen en het hele huishouden is er blij mee…


Bedankt voor de service!! 

Groet,

Tom

Reputatie 5
Badge +4

Hi @TomTommetje, wat super om te zien dat de doos waarin het modem geleverd is goed hergebruikt wordt! Ik wil je ontzettend bedanken voor deze leuke foto, als kattenvrouwtje heb je me hier helemaal blij mee gemaakt! 😻

Reageer