wijziging internetsnelheid

  • 28 April 2024
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik kan mijn internetsnelheid niet aanpassen omdat er een bestelling open staat van de modem die ik allang al heb ontvangen en geinstalleerd heb. Er zou een monteur langskomen om de modem te installeren, maar kreeg een bericht dat ze langs zijn geweest en niemand thuis was en dat ze de volgende week weer langs zullen komen, terwijl ik die dag wel thuis aanwezig was. Dus had besloten om de modem zelf te installeren, en heb de klantenservice hiervoor gebeld dat het niet meer nodig is om een monteur op te sturen. 

 

Zou het heel fijn vinden als dit nog vandaag kan worden opgelost.

Nora van Odido 13 dagen geleden

Hi @Turko25, ik wil je allereest van harte welkom heten op de Community! Ik wil graag met je meekijken en ervoor zorgen dat deze bestelling op compleet komt te staan zodat jij jouw abonnement kan aanpassen. Ik kan alleen jouw e-mailadres waarmee je op de Community bent aangemeld niet koppelen aan een abonnement van ons. Wil je daarom jouw klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze kan je vinden in jouw Mijn Odido account en ziet eruit als ABC12345. Geef me een seintje zodra je jouw profiel hebt geüpdatet, dan kan ik gelijk met je meekijken! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Turko25, ik wil je allereest van harte welkom heten op de Community! Ik wil graag met je meekijken en ervoor zorgen dat deze bestelling op compleet komt te staan zodat jij jouw abonnement kan aanpassen. Ik kan alleen jouw e-mailadres waarmee je op de Community bent aangemeld niet koppelen aan een abonnement van ons. Wil je daarom jouw klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze kan je vinden in jouw Mijn Odido account en ziet eruit als ABC12345. Geef me een seintje zodra je jouw profiel hebt geüpdatet, dan kan ik gelijk met je meekijken! 

Klantnummer is toegevoegd

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Turko25, ik de netwerkmigratie op completed gezet. Dit houd in dat je nu weer wijzigingen kan aanbrengen op je abonnement! 

Top! Bedankt voor de hulp allemaal.

Reageer