Beantwoord

4g in het buitenland werkt niet

• 10 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 2485 Bekeken

Ik heb een Huawei E5577C mobiele 4g router met 4g Thuis abonnement. Werkt thuis perfect, wilde hem mee op vakantie naar het buitenland. Nergens in europa kon ik verbinding met een netwerk maken (duitsland, oostenrijk), Alle instellingen gecheckt, staan goed. Wat kan er mis zijn. ( ik heb geen Unlimited abonnement)
icon

Beste antwoord door tmoesel 10 augustus 2018, 16:54

Het 4G voor Thuis abonnement (en dus de SIMkaart die erbij hoort) werkt alleen maar in Nederland. En voor de nieuwe Unlimited variant is het ook niet toegestaan om die op een ander adres dan je thuislocatie te gebruiken (zie aanvullende voorwaarden).

Als je toch een ander abo hebt, geeft dit dan duidelijk aan, door b.v. een URL naar de contractvoorwaarden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +11
Het 4G voor Thuis abonnement (en dus de SIMkaart die erbij hoort) werkt alleen maar in Nederland. En voor de nieuwe Unlimited variant is het ook niet toegestaan om die op een ander adres dan je thuislocatie te gebruiken (zie aanvullende voorwaarden).

Als je toch een ander abo hebt, geeft dit dan duidelijk aan, door b.v. een URL naar de contractvoorwaarden.

Reageer