Vraag

4g Modem defect

• 26 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 2477 Bekeken

Helaas heeft onze 4G modem het vorige week begeven. Wij hebben al sinds mei 2017 een 4G abonnement en de 4G modem. Vanmorgen belde ik met klantenservice, maar we krijgen alleen een nieuw modem als we minimaal voor 1 jaar een nieuw contract afsluiten! In het voorjaar van 2020 krijgen wij glasvezel, dus ik wil maar een abonnement tot 1 mei. Helaas is T-Mobile keihard, een jaar is een jaar. Dus nu heb ik me genoodzaakt gezien ons abonnement op te zeggen. Heel spijtig dit.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +11
Mei 2017 is nog het oude 4GvT abo waarbij je de 4Gmodemrouter verplicht moest kopen. Dat op zich al strookt niet met nieuwe regelgeving. Verder staat er in de voorwaarden ook dat je de dienst met dit verplicht apparaat dient te gebruiken als ik me wel herinnner, maar dat kun je zelf wel nalezen, wat dan in feite ook illegaal is.

De klantenservice zal je inderdaad proberen in een nieuw jaarabonnement te rommelen. Dat is maandelijks goedkoper, maar voor menigeen zijn daarvan de condities veel slechter, blader maar eens op dit forum met de vele klachtenomtrent 'Unlimited' 4G voor Thuis.

Je kan in ieder geval die SIMkaart in andere eigen 4Gmodemrouter stoppen, of zelf in een 4G telefoon die je dan in hotspot modus zet. Je kan op marktplaats kijken of iemand die het abo ook heeft opgezegd nog een werkende Huawei te koop heeft.

Maak gewoon een berekening (als je de opzegging terug wil en kan draaien), misschien is DSL nog wel snel genoeg en is het wel te doen tot aan glasvezel. Gezien de klantenbehandeling van Thuis klanten van de laaste tijd ben ik in ieder geval blij dat ik zonder onregelmatigheden van mijn T-Mobile 4GvT af ben.

Reageer