Beantwoord

4G T-Mobile zeer onbetrouwbaar

  • 3 november 2019
  • 1 reactie
  • 1048 Bekeken

Natuurlijk zijn de 4G problemen niet nieuw (okt/nov 2019) maar wat mij hogelijk verbaast dat is de mist die wordt veroorzaakt door de top van t-mobile. Steeds weer praatjes in de media die niet kloppen.

Het terugdraaien lijkt niet te werken, hier 4g van gemiddeld 12 naar 2. Goed beschouwd kan ik niet meer internetten, veel pagina’s van (nota bene) T-Mobile zelf komen niet tevoorschijn.

Ik stel voor dat we niet meer betalen totdat T-Mobile respect voor zijn klanten toont. Ik zal T-Mobile een ingebrekestelling sturen als het deze week niet wordt opgelost. Ik stel voor dat meerdere mensen T-Mobile in gebreke stellen en zo hun contract (na de periode waarbinnen zij hun performance nog kunnen verbeteren) opzeggen of de belastingverplichtingen opschorten.

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 3 november 2019, 14:21

Hallo @Robert_4G 

 

Ik zie dat je ook al heb gereageerd in een ander topic over het zelfde probleem.

Laten we het even centraal houden in dit topic

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Robert_4G 

 

Ik zie dat je ook al heb gereageerd in een ander topic over het zelfde probleem.

Laten we het even centraal houden in dit topic