Vraag

4G Thuis extra snel

• 12 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 275 Bekeken

Begin me steeds meer af te vragen of ik wel bij T-Mobile zal blijven. Het is het allemaal net niet. T-Mobile thuis slechte (15% van waar ik voor betaal) performance vandaag iemand van Gideon voor geweest die zijn vak lijkt te verstaan en nu schijnt KPN aan zet te zijn vanwege ISRA-punt. We wachten weer af.

Zou willen overstappen naar "4G Thuis extra snel", heb ook al 4G thuis SIM only, maar lees er niets positiefs over. Postcode check is positief. De Huawei die aangeboden is haalt alleen de snelheid van 4G thuis regulier?!? Heb hier al een e-mail aan gewijd en je krijgt reactie maar geen enkel antwoord op vragen. Tjaka, leuk dat je wilt verlengen….Vandaag  nog maar eens geprobeerd. Ook al bij een winkel geweest en ze willen dolgraag dat je een handtekening zet voor verlenging of nieuw maar antwoorden ho maar. Heeft iemand argumenten waarvoor ik bij T-mobile zou blijven. BTW ook nog 2 mobiele contracten ..Ga i.i.g. maar eens kijken wat de concurrenten in de aanbieding hebben voor buitengebieden.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Je zult zien dat er maar heel weinig aanbieders zijn voor een 4g thuis vergelijkbaar product.

Je geeft ook aan dat je vragen hebt waar je geen antwoord op hebt gekregen. Als het algemene vragen zijn kunnen we je hier als medeklanten helpen. Dus shoot!

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @memmels 

Welke snelheid is haalbaar op jouw adres? Kun je zien via deze link :

kPN fourstack

Indien je een snel genoege snelheid kan halen dan is het beter om een vaste thuisverbinding te hebben nadat alles weer naar behoren werkt.

Ik zou zeggen wacht even het bezoekje van KPN af.

Reputatie 5
Badge +14

ik had ook graag een thuis abonnement willen afsluiten , bij mij is de snelheid ook zeer laag 19mb . 4G thuis lijkt mij ook mooi  maar vind daar te veel handelingen om normaal te internetten . Ik raad je kpn aan , bij een vaste lijn krijg je gratis 4G buitengebied , als je postcode geschikt is .

Reageer