Beantwoord

4g thuis op camping 5 maanden stopzetten.

• 17 november 2017
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Ik vroeg me af of het mogelijk is om in de winter maanden vijf maanden je abonnement stop te zetten en daarna weer te gebruiken. Dus de maanden november december januari februari en maart niet gebruiken Daarna weer aanmelden. Is dat mogelijk?
icon

Beste antwoord door Tabali 23 november 2017, 10:56

Hallo Corma,

Bedankt voor je post en je vraag.

Het klopt inderdaad dat dit een optie is van het abonnement. Op My T-Mobile kun je klikken op de optie 'Bundels aanpassen'. Daar krijg je de optie om de databundel te verhogen, te verlagen of zelfs helemaal uit te zetten. Als je dit doet betaal je inderdaad een basis bedrag van 5 euro.

Let er wel op dat je dit doet voordat je je nieuwe databundel hebt gekregen. Dus minimaal een dag voor het begin van je nieuwe abonnementsperiode.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is voor je.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +2
Hallo Corma,

Bedankt voor je post en je vraag.

Het klopt inderdaad dat dit een optie is van het abonnement. Op My T-Mobile kun je klikken op de optie 'Bundels aanpassen'. Daar krijg je de optie om de databundel te verhogen, te verlagen of zelfs helemaal uit te zetten. Als je dit doet betaal je inderdaad een basis bedrag van 5 euro.

Let er wel op dat je dit doet voordat je je nieuwe databundel hebt gekregen. Dus minimaal een dag voor het begin van je nieuwe abonnementsperiode.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is voor je.

Reageer