Beantwoord

4G thuis werkt niet. Val uit

• 10 december 2019
  • 1 reactie
  • 585 Bekeken

Beste,

Wij hebben sinds 3 weken nu 4G internet voor thuis. Er is nog geen glasvezel etc. dus vandaar op deze manier,

De simkaart zit in de router en deze geeft volle verbinding aan, op de telefoons ook.

Echter werkt de wifi niet, het laad niks en je kunt niks kijken op de TV/ ik kan niet op mijn laptop thuis werken.

We hebben de stekker en simkaart er al een aantal keer uitgehad maar dit werkt soms voor een uur.

Dan is het internet perfect en erg snel, echter is dit ook zo weer verdwenen na een uur.

Hoe kan dit opgelost worden?

Groetjes,

Jolita

icon

Beste antwoord door David 14 december 2019, 11:00

Hoi Jolita,

Dat wil ik graag voor je uitzoeken! Heb je de router erbij genomen die wij aanbieden of een andere router? Is het abonnement ook al wel van start gegaan? Ik raad ook even dit topic aan met een stappenplan voor onze router.

Ik wil daarnaast graag even kijken of het abonnement van start is gegaan en de simkaart is geactiveerd. Zou je mij het 097-nummer kunnen sturen en ter controle nog het volledige adres, geboortedatum contractant en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik ook even kijken of alles aan onze kant goed staat. Dit mag je me allemaal via een privébericht via mijn profiel sturen! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Jolita,

Dat wil ik graag voor je uitzoeken! Heb je de router erbij genomen die wij aanbieden of een andere router? Is het abonnement ook al wel van start gegaan? Ik raad ook even dit topic aan met een stappenplan voor onze router.

Ik wil daarnaast graag even kijken of het abonnement van start is gegaan en de simkaart is geactiveerd. Zou je mij het 097-nummer kunnen sturen en ter controle nog het volledige adres, geboortedatum contractant en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik ook even kijken of alles aan onze kant goed staat. Dit mag je me allemaal via een privébericht via mijn profiel sturen! 

Reageer