4g "unlimited" voor thuis

• 14 september 2018
  • 3 reacties
  • 3021 Bekeken

Een maand geleden heb ik unlimited 4g voor thuis aangevraagd, volgens de site een goed en snel netwerk. Nu wordt mijn netwerk door mij en mijn partner gebruikt. Wij bijde zitten in ons laatste jaar op de universiteit. De laatste week zijn we weer begonnen en zijn er achter gekomen dat we geen bestanden kunnen downloaden groter dan 2 gig. Dit komt door het dataslot wat t-mobile op het "unlimited" internet heeft gezet. Uit ervaring kunnen wij dus, 15 minuten Netflixen, 2 uurtjes muziek luisteren op Spotify voordat het internet afsluit en we op onze telefoon moeten klikken om de data aan te vullen. Verdere onhandigheden, voor een juridische of technische studie kan je niks meer thuis downladen en met meer dan 4 mensen wordt het elke 2 minuten op nieuw activeren.

Door de misleidende text op de website van t-mobile en de slechte uitleg van de medewerkers. ben ik er dus ook ingelopen. Door onze ervaring met deze organisatie raad ik het abonnement sterk af.

Ik hoop dat t-mobile een oplossing heeft voor dit probleem.

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Bobende,

Excuses voor de late reactie!

Ik kan me goed voorstellen dat dit punten zijn waar jullie tegenaan lopen en waar jullie teleurgesteld in zijn. Ik wil jullie graag doorverwijzen naar dit topic, waarin wij veel feedback van klanten hebben ontvangen. Dit hebben wij verzameld en doorgezet naar de betreffende afdeling, waarna daadwerkelijk verbeterplannen zijn gemaakt. Daar wordt op dit moment dus aan gewerkt. Om alle feedback en verbeterpunten gebundeld te houden, wil ik je dus naar dat topic doorverwijzen! Check vooral pagina 2 waarin wij uiteenzetten welke feedback wij meegenomen hebben.

Omdat hier een algemeen topic over is, sluit ik deze. 🙂
Ik ook en ik zou graag publiekelijk een reactie krijgen van ze zodat iedereen toegang heeft tot antwoorden en oplossingen.
Ik ben zeer benieuwd naar het antwoord/oplossing dat je gaat krijgen ik loop tegen ongeveer de zelfde problemen aan. Ook mij werd verteld dat wij(3 mensen in ons gezin) hier met gemak genoeg aan zouden hebben.