Vraag

4g voor huis nachttarief

  • 19 november 2020
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Het lijkt erop dat het nacttarief niet werkt. De datalimiet is 1000Gb en de normale limiet is 100Gb.

De playstation neemt veel Gb's, die gaan ook s'nachts van het dagtarief af. Storing is doorgegeven, nog geen oplossing geboden. Ervaren meer mensen dit probleem?


3 reacties

Reputatie 3

Bestaat dat nachttarief nog wel?

De nacht bundel staat in mijn dashbord. Als het niet zo is, betekent het dat ze hun zaakjes niet op orde hebben. De mensen aan de telefoon weten van niets, die zien het ook en gaan er vanuit dat het moet werken. Ik wacht op de technische dienst, daar is het naar doorgestuurd.

Reputatie 3

Bij mij (eerste versie van 4GVT) staat er al tijden in de app bij nacht bundel: “Geldig tot: verbruikt”. Lijkt dus alsof het niet werkt. Er is een tijd geweest dat je die bundel moest aanvragen. Kan er weinig over vinden, zou toch in de Algemene Voorwaarden moeten staan?

Even gekeken (https://www.t-mobile.nl/tarieven) maar nergens in de AV staat iets over nacht bundel. Ben benieuwd of dat eigenlijk nog wel bestaat en hoe het geactiveerd wordt.

Reageer