Beantwoord

4g voor thuis

• 7 november 2018
  • 10 reacties
  • 2675 Bekeken

We hebben sinds 1 week 4g voor thuis UNLIMITED en na 1 week is de bundel van 100 gb al op. Iedere keer 2gb bijzetten is echt geen optie in een gezin met opgroeiende kinderen. Ik wil hier niet iedere x voor gestoord worden op het werk als de wifi het niet meer doet. Is daar niks anders op te verzinnen? Het t mobile tarief is hoog genoeg om niet met deze rompslomp lastig te worden gevallen en echt unlimited te bieden!
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 7 november 2018, 23:24

Kan ik met Unlimited 4G voor Thuis echt onbeperkt internetten?

Bij Unlimited 4G voor Thuis start je iedere maand met een tegoed van 100 GB om vrij te gebruiken. Ben je door de 100 GB heen, dan krijg je een dagtegoed van 5 GB. Zijn deze GB’s op? Dan activeer je de rest van de dag zo vaak je wilt gratis 2 GB-aanvullers. We proberen op deze manier oneerlijk en/of commercieel gebruik te voorkomen. Zo heeft iedereen Unlimited internet, en wordt het netwerk niet onnodig belast. Natuurlijk sturen we je sms’jes wanneer je GB’s (bijna) op zijn.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Kan ik met Unlimited 4G voor Thuis echt onbeperkt internetten?

Bij Unlimited 4G voor Thuis start je iedere maand met een tegoed van 100 GB om vrij te gebruiken. Ben je door de 100 GB heen, dan krijg je een dagtegoed van 5 GB. Zijn deze GB’s op? Dan activeer je de rest van de dag zo vaak je wilt gratis 2 GB-aanvullers. We proberen op deze manier oneerlijk en/of commercieel gebruik te voorkomen. Zo heeft iedereen Unlimited internet, en wordt het netwerk niet onnodig belast. Natuurlijk sturen we je sms’jes wanneer je GB’s (bijna) op zijn.
SMSje heb je niks aan wordt naar je 4g modem gestuurd kun je niet wijzigen of doorsturen naar bijvoorbeeld je gsm nummer
Inderdaad
, leuk zo'n SMS naar je 4g 'melkpak', onbereikbaar, niet uit te lezen.
En Unlimited is de farce van de eeuw; dit riekt naar oprichting.
Een ècht bedrijf zou het gebruik monitoren en daarmee de basis leggen om eventueel in te grijpen.
Dit is echt een lachertje.
Ik stel voor om Unlimited te nomineren voor 'woord van het jaar'.
Reputatie 3
@gruis https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/unlimited-4g-voor-thuis-klinkt-mooi-maar-is-het-niet-298678
"Helaas Pindakaas" dus. The Sky is the limited (en T-Mobile heeft the sky voor zijn klanten unlimited onbruikbaar weten te maken)
Met zulke voorwaarden zou ik nooit gaan voor 4G Thuis. Een gezin met 2-4 kinderen, allen een smartphone of een tablet en op tv dagelijks Netflix of Videoland dan is Unlimited op papier leuk maar in de praktijk een serieuze stressbezorger.
Dus..mensen, let it go. Als je toch eur 44 p/m wilt gaan betalen, ga dan voor Ziggo of XS4ALL.

Zelf heb ik sinds 1.5 mnd T-MOBİLE thuis en inmiddels spijt van overgang van Ziggo naar T-Mobile. Soms is goedkoop toch stresskoop

Hier ook 4G internet. Waardeloos!!! Blijf de hele dag maar aanvullen. Internet thuis is geen optie. Werkt voor geen meter. Al ontelbare keren contact opgenomen met T-Mobile. Van het kastje naar de muur. Ik zou het echt niemand aanraden.. Waardeloos bedrijf, waardeloze service!!!

Reputatie 5
Badge +4

De huidige mobiele netwerken zijn niet een volwaardige vervanging van een vaste internet lijn. Voor gewoon internet, werk, e-mail werkt het prima, maar het is niet geschikt om met het hele gezin dagelijks uren video te streamen. Bij alle providers worden de mobiele Unlimited abonnementen (zowel voor thuis als mobiel) beschermd tegen urenlang streamen of downloaden, omdat anders andere klanten hierdoor een verminderde dienst gaan ervaren. Missdat die capaciteit met 5G uiteindelijk groter wordt.

Het product wat T-mobile aanbied heet 4g voor thuis ---maar het is niet geschikt om met het hele gezin dagelijks uren video te streamen---

right.

De naam van het product dekt de lading niet - dat is klantenmisleiding, zie de andere reacties op dit forum.

Een paar suggesties voor een betere naam voor het product;

Tmobile internet voor mensen die een tijd onder een steen hebben geleefd,

of

Tmobile 4g voor thuis voor mensen die niet weten wat netflix is

of

Tmobile 4g voor thuis voor mensen die niet teveel netflix willen kijken

of

Tmobile 4g voor thuis voor alleenstaanden

lol

Goh wat grappig zeg, je kan het ook anders zeggen.

Het abonnement voor mensen die de voorwaarden niet lezen en achteraf gaan piepen dat ze misleid zijn verbinding.

Reputatie 5
Badge +4

Het product wat T-mobile aanbied heet 4g voor thuis ---maar het is niet geschikt om met het hele gezin dagelijks uren video te streamen---

right.

De naam van het product dekt de lading niet - dat is klantenmisleiding, zie de andere reacties op dit forum.

Een paar suggesties voor een betere naam voor het product;

Tmobile internet voor mensen die een tijd onder een steen hebben geleefd,

of

Tmobile 4g voor thuis voor mensen die niet weten wat netflix is

of

Tmobile 4g voor thuis voor mensen die niet teveel netflix willen kijken

of

Tmobile 4g voor thuis voor alleenstaanden

lol

Dat gebruik past beter bij een vaste internetverbinding.

Reageer