Vraag

4G voor Thuis aanvraag afgewezen

• 20 juni 2020
  • 5 reacties
  • 383 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb vandaag geprobeerd een 4G voor Thuis aansluiting af te sluiten. Helaas lukte dat niet. Ik kreeg van de medewerker telefonisch te horen dat er een paar redenen zouden kunnen zijn zoals BKR registratie en zo.

Ik ben al heel veel jaar klant bij T-Mobile. Mijn vrouw inmiddels ook. Heb nooit een factuur te laat betaald. Heb ook geen BKR-registratie behalve dan de opmerking dat ik op mijn rekening mag roodstaan.

Ik vermoed dat de aanvraag is afgewezen omdat ik mijn nieuwe huisadres heb opgegeven. Die is nog niet bekend op Google Maps. Zou dat kunnen?

Ik heb vervolgens de aanvraag nog een keer geprobeerd op mijn (nu nog officiele) oude adres. Maar dat werd nu ook afgewezen. Sta ik nu op een verdachtenlijstje?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @psvw 

Je kan na een annulering niet weer direct een nieuwe plaatsen volgens mij. T-mobile heeft natuurlijk wel een adres die bekend is nodig om de router er sim naar te sturen.

Probeer het morgen nog eens.

Reputatie 7
Badge +17

Mocht bovenstaande niet helpen bekijk dan deze pagina eens :

https://www.t-mobile.nl/afwijzing-abonnement

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @psvw Welkom in de community.
Als de tips van @Waqqas niet helpen kan je ook even wachten op de hulp van de moderators. 

Ze kunnen je misschien verder helpen, anders blijf je het proberen.
Succes en Fijne zondag.

Hallo @psvw 

Je kan na een annulering niet weer direct een nieuwe plaatsen volgens mij. T-mobile heeft natuurlijk wel een adres nodig om de router er sim naar te sturen.

Probeer het morgen nog eens.

Laten we het hopen! Het nieuwe adres bestaat wel hoor. Er is zelfs een postcode. Maar het is nog niet op Google Maps bekend.

Ik probeer het morgen weer.

Mocht bovenstaande niet helpen bekijk dan deze pagina eens :

https://www.t-mobile.nl/afwijzing-abonnement

Had ik gezien. Ga ik ook doen indien nodig. Heb er alleen weinig vertrouwen in dat daar snel een reactie op komt gelet op andere die dit formulier ook hebben ingestuurd. 

Reageer