Beantwoord

4g voor thuis aanvuller abonnement '18 is 2Gb, '20 is 5GB

• 7 juli 2020
  • 2 reacties
  • 321 Bekeken

ik heb het 4g voor thuis abonnement sinds februari 2020.

Na ongeveer 4-6 dagen is de 100GB opgesnoept en zijn we overgeleverd aan de aanvullers.

In dit abonnement is de aanvuller 2GB per keer. Er zijn nieuwe abonnementen vanaf 30-6-2020 die een 5GB aanvuller hebben.

Per 20 minuten moet  de aanvuller worden gebruikt bij FHD serie kijken via Netflix.  Graag zou ik het abonnement aanpassen met de 5GB aanvuller, zodat wij minder hoeven aan te vullen per uur.

Hoe krijg ik dat voor elkaar en wat zijn de mogelijkheden.   Mijn uitgangspunt:  ik wil de 5GB aanvuller ipv de 2GB aanvuller.

Mvrgr

Remon

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 juli 2020, 18:51

Hallo @Axelman8 

Eigenlijk zou ik je een vaste thuis verbinding aanbevelen gezien je verbruik (als het kan).

Het nieuwe 4GvT is natuurlijk een grote verbetering ten opzichte van het oude 4GvT.

Het nieuwe 4GvT is echter wel postcode gebonden net als een vaste verbinding en het kan zo zijn dat je er niet voor in aanmerking komt,zie het vernieuwde 4GvT topic voor meer informatie.

Helaas zul je moeten wachten totdat je kan verlengen of anders kan je je huidige abonnement afkopen en vervolgens het nieuwe 4GvT nemen indien mogelijk.

Edit : Afkopen zal wel een vrij dure optie zijn gezien je abonnement nog maar een aantal maanden loopt, hopelijk hebben de moderators nog een andere oplossing voor je. 😉

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Axelman8 

Eigenlijk zou ik je een vaste thuis verbinding aanbevelen gezien je verbruik (als het kan).

Het nieuwe 4GvT is natuurlijk een grote verbetering ten opzichte van het oude 4GvT.

Het nieuwe 4GvT is echter wel postcode gebonden net als een vaste verbinding en het kan zo zijn dat je er niet voor in aanmerking komt,zie het vernieuwde 4GvT topic voor meer informatie.

Helaas zul je moeten wachten totdat je kan verlengen of anders kan je je huidige abonnement afkopen en vervolgens het nieuwe 4GvT nemen indien mogelijk.

Edit : Afkopen zal wel een vrij dure optie zijn gezien je abonnement nog maar een aantal maanden loopt, hopelijk hebben de moderators nog een andere oplossing voor je. 😉

Wat ik kan aanbevelen zolang je deze bundel hebt, is om op Netflix je beeldkwaliteit omlaag te brengen. Dan is het niet meer HD, maar verbruik je ipv ongeveer 7 GB per uur, ongeveer 1 GB per uur. Dan kan je ineens veel meer met je bundel!

Ik heb dan niet de grootste tv: namelijk 32", maar ik merkte helemaal niets van de lagere kwaliteit. (behalve dan dat mijn databundel minder snel leegliep) Wellicht een optie..

Hoe in te stellen:

https://help.netflix.com/nl/node/87

Videoland heeft een vergelijkbare optie..

Reageer