Dit wist ik niet omdat we nog nooit mb's hebben moeten tellen.
Ik ging ervan uit dat T mobile weet dat mensen Netflix en youtube thuis kijken tegenwoordig en dat je internet hierop moet afstemmen. Abbo is 1,5maand geleden in gegaan omdat we in afwachting waren van nieuwbouw huis hebben we het toen niet goed kunnen testen helaas.
Netflix kijken kan je onmogelijk "commercieel gebruik" of "fair use" noemen.
Kan me ook niet voorstellen dat het netwerk het hoogst belast wordt in de avonduren waardoor netwerkbelasting ook niet opgaat.
Wij zijn van huis en krijgen de melding dat het alarm systeem geen verbinding meer heeft.
De kinderen kijken netflix en ze kunnen niet zelf elk half uur de code intikken.
het moet gewoon werken en ik sta nu op het punt een abonnement elders af te sluiten omdat dit gewoon niet werkt. Het is 2019!!!!!
Willen jullie meer geld hebben zodat we dit kunnen oplossen? Ik ben bereid te betalen, kunnen jullie die rotcodes eraf halen?
Beste antwoord door Folkert
De limiet is er niet af te halen, ook niet tegen betaling. De limiet is bedoeld om onredelijk veel gebruik tegen te gaan via het 4G netwerk.
4G voor thuis is bedoeld voor gebruikers die geen glasvezel of DSL optie hebben. Als je op deze website je postcode en huisnummer invoert, wat is dan de maximaal haalbare snelheid?
Groet, Folkert