Vraag

4G voor Thuis buitenlandse bestelling

• 28 mei 2020
  • 6 reacties
  • 448 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

Ik hoop dat dit bericht leesbaar is, want ik laat het automatisch vertalen.

Ik wil me graag abonneren op "4G voor Thuis", het adres is in Julianadorp, maar mijn identiteitskaart en bankrekening komen uit Duitsland. Is dit mogelijk? Kan ik online een abonnement nemen of moet ik persoonlijk naar een winkel komen?

6 reacties

Ter informatie:
1. in de tussentijd was ik in de T-Mobile Shop en ook daar kon de buitenlandse bankrekening NIET worden ingevoerd. Het is dus alleen mogelijk met Nederlandse bankgegevens.
2. de SIM-kaart kan direct worden meegenomen.

Inmiddels is alles geregeld en werkt het, maar het was erg ingewikkeld.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @MIsken 

Dit is helaas niet mogelijk omdat de bankrekening uit Duitsland te lang is qua cijfers, in de T-mobile winkel kunnen ze dit handmatig wel voor je in orde maken.

Bedankt voor het snelle antwoord!
Kan de SIM-kaart bij de bestelling in de winkel direct worden meegenomen of wordt deze enkele dagen/weken na verwerking verzonden?

En kan ik ze dan naar Duitsland laten sturen omdat reizen op dit moment niet zo gemakkelijk is?

Reputatie 7
Badge +17

4G voor thuis werkt niet in Duitsland, je kan er enkel gebruik van maken in Nederland.

Of je de simkaart gelijk meekrijgt is nog even afwachten op het antwoord van een moderator of iemand anders die het weet.

De router kan je misschien wel meekrijgen als hij op voorraad is.

Een verzending naar het buitenland doet T-mobile denk ik niet maar je moet wel zelf langsgaan om de bestelling te plaatsen.

Nogmaals bedankt voor het antwoord.
De SIM-kaart wordt ook alleen in Nederland gebruikt. Maar ik ben er nog maar twee dagen. Ik kan de aanvraag lokaal indienen, maar als de SIM-kaart alleen binnen Nederland wordt verstuurd, kan ik deze niet persoonlijk op het adres accepteren. Ik heb gelezen dat de levering alleen persoonlijk is, maar ik ben een paar weken later terug.

Reputatie 4
Badge +5

Je moet wel een Nederlands huisadres opgeven als je klant wil worden van een Nederlandse provider. Je kunt dan beter dit iets later regelen als je in Nederland woont.

Reageer