Beantwoord

4G voor thuis bundel reset niet

  • 21 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 441 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een 4g voor thuis abbonement. 
maar toen de maand voorbij was, bleef de databundel gewoon doorlopen. 

dit gebeurt nog steeds in de app en op de website. 

de dagen-klok is gereset (nog 31 dagen tot uw nieuwe tegoed) 

maar de databundel zelf blijft gewoon doorlopen van de vorige maand. 

mijn reset was 15 dagen geleden en nu is de databundel nog steeds aan het doorlopen zonder gereset te zijn. 

Fix deze bug aub! 

icon

Beste antwoord door Hajar 23 augustus 2020, 10:17

Hi @Luka42 

Dit is inderdaad een bekende probleem bij ons en onze technische specialisten zijn hard bezig met een oplossing. Als tijdelijke oplossing kun je gratis een 5GB aanvuller activeren. Wij zullen dit achteraf uiteraard corrigeren op je factuur. 

Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

3 reacties

Klopt. Er wordt momenteel aan gewerkt:

https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-506/nieuw-tegoed-niet-aangevuld-in-4gvt-extra-snel-325105

Misschien even een idee dat je het laat weten bij de klantenservice? In mijn geval heb ik het doorgebeld en heeft klantenservice hiervoor een case voor me aangemaakt. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Luka42 

Dit is inderdaad een bekende probleem bij ons en onze technische specialisten zijn hard bezig met een oplossing. Als tijdelijke oplossing kun je gratis een 5GB aanvuller activeren. Wij zullen dit achteraf uiteraard corrigeren op je factuur. 

Excuses voor het ongemak!

Ik heb hetzelfde probleem. Ik moest wel drie keer bellen voordat ze bij de klantenservice nu eindelijk doorhadden wat het probleem was (dat dus de 4G bi=undel niet gereset was). Eerst veel ongeloof, maar het was terug te reken aan het dataverbruik dat ik gelijk had.

Eindelijk werd een call aangemaakt bij de technische dienst. Helaas nu ruim een week nog geen feedback en moet ik na lang zoeken dit bovenstaande antwoord op de community vinden...lijkt me dat klantenservice wel op de hoogte gebracht mag worden van dit euvel. Zeer storend. Nu nog 22 dagen te gaan inmiddels zonder dat er is aangevuld.

En dat terwijl ik aan het testen was of ik van mijn andere provider kan gaan overstappen naar internet van t-mobile….kennelijk toch nog wachten daarmee. Jammer. Ik heb namelijk wel veel  abonnementen bij t-mobile.

Reageer