Beantwoord

4G voor thuis, onderweg.

• 10 juli 2017
  • 3 reacties
  • 323 Bekeken

Wat gebeurt er eigenlijk als ik mijn 4G abo voor thuis (boot) voor langere tijd onderweg ga gebruiken, zeg een maand of twee, drie?
icon

Beste antwoord door vincent_ 11 juli 2017, 13:25

Dit zou geen probleem moeten zijn in NL.

Klik hier voor een topic waar een vraag was over zo`n situatie en waar een medewerker (Dennis Ameling) serieus meedenkt en niet afwijzend reageert.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Mobiel internet is toch juist bedoeld om overal te kunnen gebruiken. Of wat bedoel je precies?
Het abonnement, "4G voor thuis" is bedoeld voor "thuis". Dat betekent dus niet "mobiel". De informatie gaat over een 097 nummer volgens mij, en de mast die dit thuis signaal verspreidt doet dat voor dit specifieke nummer. Bij KPN hebben ze iets dergelijks en als ze er achter komen dat je deze service wel "mobiel" gebruikt wordt je eerst gewaarschuwd en er vervolgens uitgeflikkerd. In de kleinste lettertjes kun je dit terugvinden. Nou vraag ik mij dus af of T-Mobile eenzelfde restrictie gebruikt, of dat ze hier wat coulanter mee omgaan.
Dit zou geen probleem moeten zijn in NL.

Klik hier voor een topic waar een vraag was over zo`n situatie en waar een medewerker (Dennis Ameling) serieus meedenkt en niet afwijzend reageert.

Reageer