Beantwoord

4G voor thuis op andere postcode

• 6 april 2021
  • 8 reacties
  • 99 Bekeken

Wij willen binnenkort overstappen op 4G voor thuis. Volgens de postcode check is dit mogelijk met een binnen router en 500Gb maandelijkse start bundel op de postcode van de haven waar onze boot ligt waarop wij wonen.

Echter, wanneer wij de postcode van ons post adres invullen, wordt de start bundel verlaagt naar 150Gb.

Hoe kunnen wij gebruik maken van de postcode van de haven zodat de start bundel 500Gb blijft?

icon

Beste antwoord door feplas 6 april 2021, 20:41

HAllo HappyHarry,

Je moet het abonnement afsluiten op het adres waar je het gaat gebruiken. Naar dat adres zal dan ook alles opgestuurd worden. Let op. Je mag het abonnement dan ook alleen maar gebruiken op dat adres. Meenemen naar een ander adres is niet toegestaan.

Succes. Ferry

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge

HAllo HappyHarry,

Je moet het abonnement afsluiten op het adres waar je het gaat gebruiken. Naar dat adres zal dan ook alles opgestuurd worden. Let op. Je mag het abonnement dan ook alleen maar gebruiken op dat adres. Meenemen naar een ander adres is niet toegestaan.

Succes. Ferry

Reputatie 6
Badge +12

Het heeft ook te maken met capaciteit van het mobiele netwerk. Dat soort aansluitingen, en zeker de ' snel' varianten vergen degelijke planning en onderhoud van capaciteit zodat andere gebruikers in de cell er geen last van hebben. Daarom is er een heel nauwkeurig aanbod en moet bij 'snel' ook daadwerkelijk de ontvanger door een monteur aan de muur worden geschroefd 

Is de vraag wel goed gelezen want ik heb het over een ander POST adres dan woon adres.

Reputatie 6
Badge +12

Bij t-mobile consument is een postadres hetzelfde als een woonadres en dat is hetzelfde als het leveradres.  Het lijkt me trouwens niet jouw voorkeur dat een monteur een antenne aan je boot komt boren. Ze zullen er de spullen niet voor hebben, nog is dat geen vast adres, je zou de zender overal kunnen gebruiken waar de boot heen kan en daarom is dit 4g voor thuis geen goed product voor je.

Reputatie 3
Badge

@HappyHarry

Ik heb goed gelezen.:wink:
Het postadres moet gelijk zijn aan het installatieadres. Helaas kan ik het niet mooier maken.

Misschien klantenservice bellen?

Bedenk wel dat je de extra snel variant alleen op het installatieadres mag gebruiken. Varen en elders gebruiken is met de extra snel variant niet toegestaan. Dan zou je toch terug moeten vallen op de 150 gb variant.

@feplas 

Als je dan goed gelezen hebt, lees je dat wij daar wonen en niet varen én het om de binnen router gaat welke niet de snelle variant levert.

Uiteraard begrijp ik dat het om hetzelfde adres moet gaan, echter in onze postbus kan ik de router niet kwijt.

Reputatie 3
Badge

Een boot die in de haven ligt kan wat mij betreft varen. Een postadres is een adres waar je post kan ontvangen. Dat hoeft geen postbus te zijn . In jouw laatste bericht lees ik dat het dus om een postbus gaat. Voor mij een beetje onduidelijk.

De 4GvT extra snel versie met 500 GB kan je alleen maar met een binnen en buiten router bestellen. Dat is dan weer niet goed door jou gelezen. :wink:

Omdat we mekaar toch niet verstaan stop ik met antwoorden en adviseer ik je contact op te nemen met de klantenservice. Hier op het forum zal je er niet verder mee komen. Of je moet de bestelling doen op het adres van de haven en daar alles laten afleveren. Meer smaken kunnen we hier voor jou niet bedenken.

Heel veel succes. Ferry.

Beste @feplas,

Reacties als klantenservice en post- = aflever- = woonadres begrijp ik wel hoor.

Echter, aannames die jij er naast doet kloppen niet:

• Een woonboot zonder motor vaart echt niet hoor.
  • 500Gb is niet alleen voor de snelle 4GvT versie, ook voor alleen een binnen router op de juiste postcode waar ik over schrijf. Ik hoef helemaal geen extra snel, staat ook nergens.
  • mekaar = elkaar (maar dat terzijde) :grin:

We laten het hierbij, gegroet.

Reageer