Ik wil graag 4G voor thuis opzeggen maar helaas kan ik nergens online vinden. Ik heb ook naar de klantenservice gebeld en kreeg te horen dat 4G voor thuis onder mobiel valt en de klantenservice is tot 20:00 uur open 😞. Omdat ik niet tot morgen wil wachten, probeer ik via deze weg. De rede dat ik wil opzeggen omdat ik nu vaste internet heb is 4G voor thuis overbodig.
Kan ik via deze weg opzeggen of moet ik nogmaals naar de klantenservice bellen? Naar welk nummer moet ik bellen om bij de juiste klantenservice te komen? Ik hoor het graag van jullie. Alvast bedankt 🙂
Beste antwoord door Hajar
Op onze Community helpen we je ook graag verder! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een 4G voor Thuis abonnement hebt en die is maandelijks opzegbaar, dus je mag het abonnement sowieso opzeggen. Ik heb direct een case voor je aangemaakt om je abonnement stop te zetten. Er geldt wel een opzegtermijn van 1 maand dus bij deze wordt je abonnement op 13-10-2018 stopgezet. Ik heb je ook een bevestiging gestuurd per e-mail.
Is hiermee alles naar wens? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.