Beantwoord

4G voor thuis pauzeren

• 20 februari 2019
  • 1 reactie
  • 2093 Bekeken

Excuses voor de zoveelste topic maar ik heb alle gerelateerde topics bekeken maar ik kan nergens mijn antwoord krijgen. Ik heb bij mijn account > mijn abbonement en bundels gekeken maar het is niet mogeljk om mijn abonnement te pauzeren. Ik krijg bij bundels aanpassen het volgende bericht.

"Je kunt dit product niet aanpassen of verwijderen. Bijvoorbeeld omdat het product vast bij je abonnement zit."

Ik heb geen idee wat ik nu nog moet doen..
Kan iemand mij aub helpen!

Met vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door tmoesel 21 februari 2019, 08:52

Dat pauzeren is mogelijk voor het oude, niet-unlimited 4G voor Thuis, wat een maandcontract is en dus vanaf de eerste maand opzagbaar en aanpasbaar is enz. Unlimited 4G voor Thuis, verkocht vanaf eind januari 2018, heeft een minimale looptijd van 1 of 2 jaar en heeft die pauze optie niet meer. Kijk ook e.v.t. in je contract+aanvullende voorwaarden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +11
Dat pauzeren is mogelijk voor het oude, niet-unlimited 4G voor Thuis, wat een maandcontract is en dus vanaf de eerste maand opzagbaar en aanpasbaar is enz. Unlimited 4G voor Thuis, verkocht vanaf eind januari 2018, heeft een minimale looptijd van 1 of 2 jaar en heeft die pauze optie niet meer. Kijk ook e.v.t. in je contract+aanvullende voorwaarden.

Reageer