4g voor thuis unlimited icm netflix/spelcomputers/tv kijken etc

• 20 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 2994 Bekeken

Beste tmobile,
sinds pasr maandenhebbennwij4g unlimited voor thuis.
Sinds pasr weken geleden een ps4 aangeschaft. Binnen een dag was mijn volledige bundel bijna weg! Door het streamen van de ps4.
mijn bundel was net nieuw en die moet ik nu een maand lang steeds dagelijks of meermaals per dag opwaarderen.
dit kan toch niet zo? Eigenlijk vind ik dat onbeperkt onbeperkt moet zijn en je als klant meer dan genoeg betaald om er zelf geen omkijken meer naar te hebben.

ik heb netflix maar durf het niet te kijken (ook via ps of tablet) omdat ik bang ben dat het bundelverbruik ook gigantisch is.
En dan wordt het internet eeg traag en moet je zelf handmatig iedere keer opwaarderen. Tv kijken via de ziggo app vreet ook mb’s! Zaten we van de zomer heerlijk de tour te kijken op de camping... top!! Totdat de bundel op was en het handmatige aan bod kwam... hoe irritant is dat! Net in de finale vd tocht, waren wij weer door de bundel heen.... het geeft ergernis vooral als tv kijken en zulk soort zaken zoveel mbs kost en je moet gaan schakelen.

kortom: jullie huidge manier van het aankleden van de huidige onbeperkte databundel met handmatig aanvullen is eigenlijk mi niet fijn, niet klantvriendelijk, niet doelgericht. Je mag verwachten dat mensen spelcomputers, streamingsabonnementen etc hebben en dat die zaken gigantisch data verbruiken. Dan kun je niet van je klant verwachten dat ze dagelijks zelf handmatig bij moeten vullen. Onbeperkt is onbeperkt en zou zonder extra moeite vanuit de klant moeten zijn.
ik heb helaas een abonnement voor 2 jr bij jullie en ik zeg helaas vanwege dit. Dit is echt niet tof. De ps4 kan niet benut worden waarvoor hij bedoeld is en netflix kan ik echt vergeten (hier op tv alleen mogelijk via de ps4) de mogelijkheden zijn dus helemaal niet eindeloos. verder ben ik dik tevreden maar had ik dit voorzien, had ik niet voor jullie gekozen.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +11
Dit https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/unlimited kan TMO NL als verweer gebruiken; Unlimited is geen NL woord maar een marketing kreet. In de lettertjes staat dan dat je onbeperkt gratis aanvullers kan activeren.
Dit U4GvT is een wat aangepaste versie van Unlimited Tablet data abo, maar velen (30% volgens TMO NL) komen niet uit met de 100GB bundel. Het huis verliest dan zijn internet met alle gevolgen van dien. Enige wat ik kan zeggen: probeer grote download etc nog via oude langzame ADSL o.i.d. te doen of verzin andere truuks met buren kennissen o.i.d. en inzet van b.v. dual-WAN router.
Lotgenoten vind je hier https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/unlimited-4g-voor-thuis-klinkt-mooi-maar-is-het-niet-298678

Reageer