Beantwoord

4g voor thuis verbinding valt steeds weg

  • 26 september 2020
  • 3 reacties
  • 362 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

De verbinding van de outdoor unit valt meerdere keren per dag weg, is meestal blauw of geel en alleen ‘s avonds soms groen. Ik heb het gevoel dat het hier dus vooral om een slechte verbinding met de zendmast gaat, kan ik hier nog iets aan doen?

icon

Beste antwoord door David 28 september 2020, 11:45

Hoi @RSchuch,

Dat klinkt niet best! Hopelijk kunnen we snel achterhalen waar dit probleem door ontstaat en het oplossen! 

Heb je de simkaart al eens getest in een telefoon, om te kijken of het daar ook gebeurt? Dan kun je ook gelijk testen of het op andere locaties gebeurt of alleen thuis. Als het namelijk ook in je telefoon gebeurt, dan kan het ook aan de simkaart liggen. Wanneer het alleen thuis gebeurt dan is het inderdaad goed mogelijk dat het aan de dekking op jouw thuislocatie ligt. In dat geval kun je het beste een melding indienen via onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten pakken jouw melding dan zo snel mogelijk op. Wanneer zij dan meer duidelijkheid hebben nemen ze contact met je op en zoeken samen met jou naar een geschikte oplossing. 

Hopelijk heb je snel duidelijkheid over het probleem. Als er nog iets is waar wij bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RSchuch,

Dat klinkt niet best! Hopelijk kunnen we snel achterhalen waar dit probleem door ontstaat en het oplossen! 

Heb je de simkaart al eens getest in een telefoon, om te kijken of het daar ook gebeurt? Dan kun je ook gelijk testen of het op andere locaties gebeurt of alleen thuis. Als het namelijk ook in je telefoon gebeurt, dan kan het ook aan de simkaart liggen. Wanneer het alleen thuis gebeurt dan is het inderdaad goed mogelijk dat het aan de dekking op jouw thuislocatie ligt. In dat geval kun je het beste een melding indienen via onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten pakken jouw melding dan zo snel mogelijk op. Wanneer zij dan meer duidelijkheid hebben nemen ze contact met je op en zoeken samen met jou naar een geschikte oplossing. 

Hopelijk heb je snel duidelijkheid over het probleem. Als er nog iets is waar wij bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Beste David,

 

Dankjewel voor je antwoord en excuses voor de late reactie.

De simkaart doet het gewoon, maar de verbinding van de outdoor unit blijft varieren tussen blauw en oranje en is alleen 's avonds soms groen.

Ik heb geprobeerd een melding in te dienen via de dekkingskaart, maar ik krijg het niet voor elkaar een account aan te maken. Als ik om een wachtwoord aan te maken mijn emailadres invul dat ik ook voor de aanvraag heb gebruikt krijg ik een melding dat er een email gestuurd wordt naar de bekende emailadressen maar ik ontvang niets in mijn inbox, ook niet in de spam. Is er een andere manier om een account aan te maken?

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +20

Hi @RSchuch 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag met een account aanmaken. 

Reageer