Beantwoord

4G voor thuis verslind mijn tegoed

  • 30 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 2290 Bekeken

Mijn bundel is op vaan mijn unlimited abbo . Ondertussen het laatste half uur drie keer bijgevuld. Dat kan toch niet waar zijn dat ik nu zo door moet tot einde van de maand?

Graag zou k niet een oplossing zien.

Vr gr
icon

Beste antwoord door tmoesel 31 oktober 2018, 07:03

Dit is wel waar en is gewoon beleid van T-Mobile. Mensen die niet met 100GB uitkomen verzamelen zich o.a. hier:

https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/unlimited-4g-voor-thuis-klinkt-mooi-maar-is-het-niet-298678



Een extra router of switch die bandbreedte kan knijpen en monitoren per apparaat en e.v.t. ook nog automatisch over kan schakelen aan oude DSL internetverbinding o.i.d. is de enige tip die ik kan geven.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +11
Dit is wel waar en is gewoon beleid van T-Mobile. Mensen die niet met 100GB uitkomen verzamelen zich o.a. hier:
https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/unlimited-4g-voor-thuis-klinkt-mooi-maar-is-het-niet-298678

Een extra router of switch die bandbreedte kan knijpen en monitoren per apparaat en e.v.t. ook nog automatisch over kan schakelen aan oude DSL internetverbinding o.i.d. is de enige tip die ik kan geven.

Reageer