Beantwoord

4g voor thuis wordt dagelijks eenmalig onderbroken, hoe kan dat?

  • 14 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 347 Bekeken

Al een paar dagen valt rond 19.30 uur mijn internet weg. Dacht eerst dat mijn mobiele airco stoorde of mss het warme weer maar airco is uit en tis niet zo heet meer….iemand een verklaring?

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 14 augustus 2020, 20:32

Hallo Roma6567,

Het klopt dat 4GvT iedere 24 uur onderbreekt. Zie hiervoor ook het antwoord in onderstaande topic:

https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-506/connectie-valt-weg-om-9-00-uur-323047

Als je dat op een ander moment wil, kan je b.v. 's nachts het modem een keer opnieuw opstarten, waardoor je daarna geen last van hebt.

Mvg. Marcel

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hi @Roma6567 

Als je gebruik maakt van 4G voor Thuis kan misschien beter daar een topic aanmaken. Daar zitten immers de expert voor 4G voor Thuis :wink: .

 

Mocht je gebruik maken van T-Mobile Thuis via Glasvezel of DSL. Kan je ons dan vertellen welke van de twee je gebruikt en hoe je merkt dat het wegvalt. Alleen Wifi of ook bekabeld internet. 

Reputatie 6
Badge +3

Hallo Roma6567,

Het klopt dat 4GvT iedere 24 uur onderbreekt. Zie hiervoor ook het antwoord in onderstaande topic:

https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-506/connectie-valt-weg-om-9-00-uur-323047

Als je dat op een ander moment wil, kan je b.v. 's nachts het modem een keer opnieuw opstarten, waardoor je daarna geen last van hebt.

Mvg. Marcel

Thanx voor de feedback….is mij helemaal duidelijk wat ik moet doen. Sorry dat ik het onder de verkeerde topic heb gezet...ben nieuw hier

Reageer