Beantwoord

4GvT ervaring met oud pilot deelnemer

• 21 maart 2019
  • 1 reactie
  • 2233 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 180 reacties
goedemiddag, hier weer eens een update van een oud pilot deelnemer van 4Gvt.
ik heb sinds kort toch de stap gezet naar 4Gvt unlimited. omdat mijn korting van mijn oude abonnement was afgelopen ging ik weer veel meer betalen voor mijn 100GB abonnement. Prijstechnisch slim om unlimited over te stappen.

Helaas met nadelen.
Snelheid is lager
Na het verbruiken van 100GB binnen een maand iedere dag start met 5GB en iedere keer bijvullen met 2GB.
Dit is verschrikkelijk irritant.
sms als bundel op is alleen te ontvangen op router

voordeel
Ik heb meerdere unlimited abonnementen dus heb nu de maximale korting van 12,50 per abonnement.

Daarbij weet ik nog in de pilot fase dat er gesproken werd over data vrije bundels. dat kon niet omdat men bang was dat het netwerk het niet aankon.
NU een tijd later zal er meer bekend zijn middels ervaringen wat wel en niet kan.

Mijn verbijstering was dan ook toen T-Mobile een actie had met 3 maanden gratis Netflix. nou dus mijn conclusie is dat dan unlimited ook echt unlimited kan worden. zonder iedere keer aan te moeten vullen.

graag hoor ik andere reacties

gr jempi
icon

Beste antwoord door David 21 maart 2019, 16:18

Hi Jempi,

Welkom terug!

Ik zie dat je hetzelfde bericht al in jouw andere topic hebt geplaatst. Je hoeft hier dan geen los topic voor aan te maken, je kunt het bij jouw eerdere topic houden. Dit topic gaat op slot.

PS: Misschien snap ik het verkeerd, maar ook bij de 3 maanden actie was het de Go Unlimited die we altijd aanbieden, dat was geen speciale variant.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jempi,

Welkom terug!

Ik zie dat je hetzelfde bericht al in jouw andere topic hebt geplaatst. Je hoeft hier dan geen los topic voor aan te maken, je kunt het bij jouw eerdere topic houden. Dit topic gaat op slot.

PS: Misschien snap ik het verkeerd, maar ook bij de 3 maanden actie was het de Go Unlimited die we altijd aanbieden, dat was geen speciale variant.