Beantwoord

Aanpassing masten 4G voor Thuis!! duurt wel erg lang??

• 20 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 2497 Bekeken

ik woon op een camping in het buitengebied, kijk hier weinig TV maar speel veel op mijn playstation, ik heb 4 voor thuis met de huawei e5577c afgesloten maar ik moet soms een game updaten dan kost me dat een hele dag, omdat ik om de zoveel tijd 1gb aan te vullen, kon ik in september verlengen maar kon nog steeds niet de huawei router nemen, de playstation is mijn ontspanning maar kom er niet aan toe omdat ik continu maar 1gb kan aanvullen.

en mijn vraag is : Waarom duurt het zolang om de masten aan te passen in de buitengebied??

4G voor thuis is de beste oplossing voor het buitengebied omdat je hier vaak niks anders kan krijgen, terwijl mensen in de dorpen en steden alle mogelijkheden hebben om iets af .te sluiten.

en de tweede vraag : Zit in een gebied waar de tmobile dekking hoog is, heb een keer een speciaal nr ervoor gebeld en daar wordt er gezegd zijn er mee bezig!!

Waarom kan men niet eerst de buitengebieden de zendmasten aanpassen??

p.s. ben al bijna 19 jaar klant van t-mobile, en ben tevreden over de service die ik altijd heb gekregen, maar al 10 maanden reclame maken voor 4G voor thuis, en in buitengebied waar ik zit 4903 RV, en steeds als je kijkt of je al de router kan nemen, en al die tijd het zelfde bericht naar voren krijgt beginnend met "Balen, ......." is de service aan het verslechteren. De klant is nog altijd koning ..........
icon

Beste antwoord door tmoesel 20 oktober 2018, 12:31

Als je het echte Unlimted 4GvT abo zou hebben i.p.v. een standaard unlimited data abo wat je nu blijkbaar hebt, zijn er ook aanvullers, alleen 2GB i.p.v. 1GB.

T-Mobile heeft ongetwijfeld complexe interne en vertrouwelijke redenen waarom ze updates of upgrades op de ene locatie prioriteit geven boven de andere. Je kan jezelf als koning beschouwen, maar die info krijg je als klant niet. I.p.v. zegggen ze dat ze er mee bezig zijn, waaronder ook valt dat ze jou aan de telefoon te woord staan met de mededeling dat ze er mee bezig zijn.

Ik kan wel wat gissen: Een camping is maar een deel van het jaar actief, voor de winterperiode is dan de investering deels voor niks.

Verder is de postcode vlakbij de snelweg A27: Het kan goed zijn dat T-Mobile met 'bezig zijn met aanpassing van masten' bedoelt de capaciteits verhoging ten behoeve van het snelweg verkeer, dat is de kern van mobiliteit en mobiel internet.

Of dat er een instantie glasvezel o.i.d. voor de camping in de planning heeft wat dan per gebruiker goedkoper en vooral comfortabeler kan zijn dan een mobile oplossing die je nu hebt.

Enz.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Als je het echte Unlimted 4GvT abo zou hebben i.p.v. een standaard unlimited data abo wat je nu blijkbaar hebt, zijn er ook aanvullers, alleen 2GB i.p.v. 1GB.

T-Mobile heeft ongetwijfeld complexe interne en vertrouwelijke redenen waarom ze updates of upgrades op de ene locatie prioriteit geven boven de andere. Je kan jezelf als koning beschouwen, maar die info krijg je als klant niet. I.p.v. zegggen ze dat ze er mee bezig zijn, waaronder ook valt dat ze jou aan de telefoon te woord staan met de mededeling dat ze er mee bezig zijn.

Ik kan wel wat gissen: Een camping is maar een deel van het jaar actief, voor de winterperiode is dan de investering deels voor niks.
Verder is de postcode vlakbij de snelweg A27: Het kan goed zijn dat T-Mobile met 'bezig zijn met aanpassing van masten' bedoelt de capaciteits verhoging ten behoeve van het snelweg verkeer, dat is de kern van mobiliteit en mobiel internet.
Of dat er een instantie glasvezel o.i.d. voor de camping in de planning heeft wat dan per gebruiker goedkoper en vooral comfortabeler kan zijn dan een mobile oplossing die je nu hebt.
Enz.
sorry maar je antwoord slaat nergens op, en zal mijn bericht wel verwijderen want dat gezeik ben ik nu al klaar mee.

Reageer