Tot voor kort ging het prima. 2gb aanvuller en ik kon verder gebruik maken van internet. Sinds een paar weken werkt dit niet meer. Nadat ik de aanvuller gebruik gebeurt er niets. De aanvuller blijft op 2000 staan en het internet blijft draaien en ik krijg geen internet. Al geprobeerd de klantenservice te pakken te krijgen. Na 1 ½ uur in de wacht wordt gezegd dat er niets aan te doen is, verkeerde afdeling en kon niet doorverbinden. Vandaag weer geprobeerd. Na 3 kwartier krijg ik een medewerker, verkeerde afdeling ik kan niets doen. Gevraagd naar email om een klacht in te dienen en dan wordt de lijn verbroken. Kortom ik ben een beetje klaar met tmobile. Je krijgt zogezegd onbeperkt internet maar ik heb niets, behalve elke dag de 5 gb. Dus als dit op is kan ik niet werken, geen tv kijken, niets. En dat in deze tijd waarin we hiervan toch een beetje erg afhankelijk zijn. Wie kan mij adviseren wat te doen????
Beste antwoord door Evy
Hi
Ik kan me goed voorstellen dat het geduld op raakt. Ik ben dan ook gelijk gaan kijken wat de status is van het onderzoek! Onze netwerkspecialist heeft jouw case moeten doorzetten naar de IT-afdeling, dit is dan ook gelijk de reden waarom het wat langer duurt dan normaal. Geen zorgen, de case staat nog open wat inhoud dat we op de achtergrond druk voor je bezig zijn. Hopelijk kunnen we nog iets meer van jouw geduld vragen, ik ga er vanuit dat er zeer binnenkort hier meer informatie over is. Mocht je in de tussen tijd vragen hebben, laat je het dan weten? We helpen je graag verder!