Vraag

Betalingsachterstand

• 19 november 2020
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 2

Dat is even schrikken als je de nieuw geüpdatet app opent bij facturen. Je krijgt dan een mooi overzicht met de facturen en de factuur die open staat. De factuur die open staat staat gekenmerkt als betalingsachterstand!

Waarom niet openstaande factuur met de melding dat het bedrag automatisch op een datum zal worden afgeschreven van je rekening?

De app is wel mooi, strak en overzichtelijk. Alleen even de kreet betalingsachterstand eruit want die heb ik en vele anderen niet.:wink:

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @feplas 

Inderdaad is dat zo maar die melding hoef je niet serieus te nemen, het bedrag wordt gewoon op de incasso datum geïncasseerd.

Verder verdwijnt deze melding binnenkort hopelijk volgens de app developer.

Reputatie 2

Hallo @Waqqas 
Dat de melding na betaling verdwijnt begrijp ik. Echter 2 weken later staat deze er weer in voor de volgende factuur. Beetje knullig als je met een vernieuwde app komt. Iemand heeft er duidelijk niet goed genoeg over nagedacht. Het is een simpel stukje tekst aanpassen. Ik vind de melding dat ik een betalingsachterstand heb een behoorlijke beschuldiging als alles altijd op tijd afgeschreven kan worden.

Reageer