Beantwoord

Buitenantenne?

• 31 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 884 Bekeken

Hallo, ik heb sinds een paar dagen 4G voor Thuis. De signaalsterkte met de ingebouwde antenne is vrij slecht. Mijn buurman heeft tegelijkertijd ook 4G voor thuis besteld en hij heeft daarna een buitenantenne gekregen. Hij zegt dat het signaal daarmee veel beter is. Hoe kan ik ook een buitenantenne krijgen?

Frank Oppedijk
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 1 november 2016, 16:34

Beste Frank,

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Dit is zeker mogelijk. Ik heb je gegevens direct doorgegeven aan onze installatiepartner Guidion. Binnen enkele dagen neemt Guidion contact met je op voor de levering en installatie van de buitenantenne. Deze is op dit moment helemaal gratis. :D

Ik heb je e-mail adres tevens uit je bericht verwijderd, omdat deze informatie anders publiek beschikbaar is.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Beste Frank,

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Dit is zeker mogelijk. Ik heb je gegevens direct doorgegeven aan onze installatiepartner Guidion. Binnen enkele dagen neemt Guidion contact met je op voor de levering en installatie van de buitenantenne. Deze is op dit moment helemaal gratis. :D

Ik heb je e-mail adres tevens uit je bericht verwijderd, omdat deze informatie anders publiek beschikbaar is.
Reputatie 2
@DennisAmeling, ik heb al een paar keer gemaild naar het 4g voor thuis e-mail adres (welke morgen offline gaat) over de eerder beloofde verleng kabels. Zouden jullie die a.u.b. alsnog willen regelen? Ik begrijp dat jullie het heel druk hebben, maar ik zou graag de antenne willen gaan aansluiten op het modem.

Ik heb een lengte van 1,5meter nodig (met aan beide kanten 2 connectoren).
Reputatie 5
Badge +11
@Elephantus IT
Sorry voor de late reactie. Ik heb zojuist gereageerd op je e-mail, we handelen het daar verder af! 🙂
Reputatie 2
@Dennis. Antenne ontvangen en geïnstalleerd. Top verbinding. Maximaal gemeten snelheid is 140 mbps. Ik blijf klant 😃 Nu nog wat doen aan de datalimiet zodat ik ook Knippr erover heen kan streamen naar mijn AppleTV. Met bijkopen van extra bundels is dat voorlopig nog te duur.
Maar voor de rest alleen maar tevreden en mijn oude adsl opgezegd.

Reageer