Vraag

Buitenantenne installeren voor 4G thuis, wanneer?

  • 13 januari 2021
  • 9 reacties
  • 189 Bekeken

Ik heb afgelopen september mijn 4g voor thuis abonnement verlengd, met extra sterk signaal en buitenantenne. Ik zou een mail krijgen van guidion voor installatie buitenantenne. Volgende week gaat dat abonnement in en ik heb nog steeds geen mail gehad voor installatie voor de buitenantenne. Wanneer kan ik deze mail verwachten? Ik neem aan dat dat gebeurd voor dat het abonnement in gaat? En neemt guidion de buitenantenne mee of stuurt T-Mobile deze op?


9 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb afgelopen september mijn 4g voor thuis abonnement verlengd, met extra sterk signaal en buitenantenne. Ik zou een mail krijgen van guidion voor installatie buitenantenne. Volgende week gaat dat abonnement in en ik heb nog steeds geen mail gehad voor installatie voor de buitenantenne. Wanneer kan ik deze mail verwachten? Ik neem aan dat dat gebeurd voor dat het abonnement in gaat? En neemt guidion de buitenantenne mee of stuurt T-Mobile deze op?

Goedenavond @lisaa k welk abonnement heb je verlengt? gaat dat om “Extra snel” icm de outdoor unit b2368-66?

deze outdoor unit krijg je normaal gesproken eerst thuis gestuurd en daarna afspraak maken met guidion om het te laten installeren.. 

gr jempi

Hallo,

ja, dat abonnement extra snel inclusief buitenantenne heb ik voor gekozen. Tot op heden geen mail gehad van guidion of buitenantenne en 17 januari gaat dat abonnement in.

groetjes Lisa

Reputatie 4
Badge +1

Hallo,

ja, dat abonnement extra snel inclusief buitenantenne heb ik voor gekozen. Tot op heden geen mail gehad van guidion of buitenantenne en 17 januari gaat dat abonnement in.

groetjes Lisa

Dan zou ik adviseren om de klantenservice te bellen en vragen  waar de outdoor unit blijft. 

Ik heb gisteren 59 minuten in de wacht gestaan.. meerder keren geprobeerd, maar heb helaas niet steeds de tijd om zo lang in de wacht te staan. Echt schandalig dat het zo lang duurt. Daarom dat ik het via deze weg wilde proberen

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb gisteren 59 minuten in de wacht gestaan.. meerder keren geprobeerd, maar heb helaas niet steeds de tijd om zo lang in de wacht te staan. Echt schandalig dat het zo lang duurt. Daarom dat ik het via deze weg wilde proberen

Ik heb goede ervaring met t mobile webcare via Twitter. 
@david zou misschien ook kunnen helpen om het wat sneller te regelen 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @lisaa k 

Kun je mij in een privébericht de gegevens van je bestelling sturen dus je ordernummer, 097 nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 5 cijfers van je IBAN? Ik zie namelijk wel een bestelling terug die op 11-11-2020 is gedaan, maar dat is een Sim Only 4G voor Thuis abonnement dus niet extra snel en zonder buitenrouter. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reputatie 4
Badge +1

Hi @lisaa k 

Kun je mij in een privébericht de gegevens van je bestelling sturen dus je ordernummer, 097 nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 5 cijfers van je IBAN? Ik zie namelijk wel een bestelling terug die op 11-11-2020 is gedaan, maar dat is een Sim Only 4G voor Thuis abonnement dus niet extra snel en zonder buitenrouter. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

@Hajar mag ook helpen 😀

Hi @lisaa k 

Kun je mij in een privébericht de gegevens van je bestelling sturen dus je ordernummer, 097 nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 5 cijfers van je IBAN? Ik zie namelijk wel een bestelling terug die op 11-11-2020 is gedaan, maar dat is een Sim Only 4G voor Thuis abonnement dus niet extra snel en zonder buitenrouter. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Ik heb het inmiddels opgelost met de klantenservice en we zijn er uit gekomen, maar bedankt voor je reactie 

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat het is gelukt! Als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer