Beantwoord

Cleverdog camera installeren

• 8 maart 2018
  • 4 reacties
  • 2274 Bekeken

Ik heb een cleverdog camera gekocht maar het lukt mij niet om goed te verbinden.ik ben een vrouw alleen en ik krijg allerlei adviezen die me niet verder helpen.volgens cleverdog is het heel simpel maar vervolgens krijg ik geen antwoord op mijn vragen .Ik ga op mijn mobiel via de app naar de wifi van cleverdog dogxxx maar dan kom ik niet verder omdat de wifi niet connect... sommige mensen hebben t over een routerpoort openen.iets met wpa2 Of wpa2only(dit kan ik niet vinden) Of upnp...maar nogmaals ik heb er geen verstand van en ik weet niet of dat het probleem is....de camera word herkend door mijn telefoon maar de wifi wil niet verbinden. Ik heb al 4 medewerkers van t mobile gesproken die allemaal niet de info geven die ik zoek en die ook niks wisten over cleverdog..
Wie kan mij stap voor stap uitleggen wat ik noet doen?
Moet ik iets aanpassen in het modem online?zo ja wat
Zo nee wat is het probleem dan wel
icon

Beste antwoord door CrisTien 8 maart 2018, 17:57

Lees mijn vorig bericht hier boven.

Je moet in je modem inloggen. De linken hierboven vertellen stap voor stap hoe dat moet.

Je moet de beveiliging aanpassen.

Zie de handleiding van je router als het goed is staat daar alles stap voor stap beschreven.

Maar vind je het allemaal toch te lastig vraag dan iemand in je omgeving om te helpen.

Bekijk origineel

4 reacties

Dank je wel voor je bericht...ik laat er wel iemand naar kijken
Reputatie 7
Badge +20
Lees mijn vorig bericht hier boven.
Je moet in je modem inloggen. De linken hierboven vertellen stap voor stap hoe dat moet.
Je moet de beveiliging aanpassen.
Zie de handleiding van je router als het goed is staat daar alles stap voor stap beschreven.

Maar vind je het allemaal toch te lastig vraag dan iemand in je omgeving om te helpen.

Bedankt voor je berichten.Op het kpn forum had ik reeds gekeken maar kom er nog steeds niet uit en op het t mobile forum gaat het alleen over telefoons.
Dus ik ben er helaas nog niet uit.
Reputatie 7
Badge +20
Je moet inloggen in je router daar kan je de beveiliging veranderen.
https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/wifi-instellingen
https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/tablets-en-smartphones-aansluiten

Kijk eens of je hier mee verder komt goed lezen en stap voor stap volgen
Ik heb op andere Foras gelezen dat de beveiliging inderdaad het probleem kan zijn.

Ik heb je ook nog een privé bericht gestuurd.

Reageer