Beantwoord

Databundel 4G voor thuis

• 12 april 2017
  • 5 reacties
  • 340 Bekeken

Op jullie site is de max bundel 100 bg met de L.....

Nu zit ik in installatie FAQ's te lezen en kom deze tegen:
Waarom een externe buitenantenne?

De externe buitenantenne zorgt voor een betere verbinding met ons mobiele netwerk zodat je nog sneller én stabieler kunt internetten. Kies je voor de Internetbundel M (100 GB) of L (200 GB)? Dan ontvang je de externe buitenantenne met gratis installatie. De monteur onderzoekt wat de beste positie voor de buitenantenne is ten opzichte van de 4G-mast.

Hier wordt over 2x zoveel gesproken??? Is dit in de maak? Worden de bundels groter😁
icon

Beste antwoord door tmoesel 12 april 2017, 09:37

Wat is de exacte URL van die 'installatie FAQ's'?
Ik ga er van uit dat dit oude info is nog van de pilot periode.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Wat is de exacte URL van die 'installatie FAQ's'?
Ik ga er van uit dat dit oude info is nog van de pilot periode.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Theden1975,

Het klopt inderdaad wat Tmoesel hierboven aangeeft, dit zijn bundels uit het allereerste begin van 4G voor Thuis. Deze 200 GB-bundel bieden we al een geruime tijd niet meer aan, maar deze FAQ was dus nog niet helemaal aangepast. Foutje erdoorheen geglipt, sorry voor de valse hoop! :S
Oké. Dan heb ik pech....gaat best snel die 100gb en vooral als je alles van Apple hebt.... gebruiken stiekem best veel data!!!
Waarom kan het niet worden uitgebreid? 's nachts is er toch ook onbeperkt data tussen 24-6 uur? 100GB is niks als je dagelijks op het net werkt/bezig bent. Is dus een zeer dure gelegenheid, waar je niets aan kunt omdat waar ik woon geen tot weinig keuzes voor een provider zijn (buitengebied)
Dus doe er wat aan T-mobile!! Please :8
Reputatie 6
Badge +11
Je kan o.a. uit deze thread (voornamelijk de latere van de ruim 200 posts) wel opmaken waarom het is zoals het is:
https://forum.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/work-progress-ideeen-4g-voor-thuis-269829

Reageer