+11
-
-
Droomt Magenta
-
270 reacties
LET OP! Deze FAQ gaat over de eerste variant 4G voor Thuis en de informatie is dus verouderd. Sinds januari 2018 bieden wij Unlimited 4G voor Thuis aan.
Heb je vragen over het 4G voor Thuis abonnement en de beschikbare bundels? In dit topic hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet tussen? Reageer dan op dit topic of maak een nieuw topic aan. We pakken dit dan z.s.m. voor je op.
Wat is de contractduur van 4G voor Thuis?4G voor Thuis is maandelijks opzegbaar.
Welke internetbundel is voor mij geschikt?Dit is afhankelijk van je internetgebruik. We hebben drie verschillende internetbundels voor je samengesteld: Internetbundel S is geschikt voor normaal internetten, bijvoorbeeld websites bezoeken en e-mailen. Internetbundel M is geschikt voor als je naast internetten ook af en toe wilt streamen, bijvoorbeeld met YouTube of Netflix. Internetbundel L is geschikt voor als je met je hele gezin of een bedrijf wilt internetten en streamen. De internetbundels zijn flexibel en deze kun je maandelijks omlaag, omhoog of zelfs pauzeren.
Waarom hebben jullie gekozen voor databundel met een datalimiet? Geen onbeperkt?Goed nieuws! Vanaf 29 januari bieden we Unlimited 4G voor Thuis aan. We bieden dus vanaf dan wél onbeperkt 4G voor Thuis aan!
:)
Wat gebeurt er als ik mijn internetbundel verbruikt heb?Je verbinding wordt "afgesloten" als je internetbundel op is. Je wordt dan automatisch doorverwezen naar een pagina waar je je bundel kunt aanvullen met GB-aanvullers.
Bij Unlimited 4G voor Thuis heb je 100 GB per maand. Wanneer deze bundel verbruikt is, krijg je dagelijks 5 GB met onbeperkt aanvullers van 2 GB.
Wat zijn de aanvulmogelijkheden wanneer ik de internetbundel heb verbruikt?Ben je een keer door je vaste maandelijkse internetbundel heen? Dan kun je met een GB-aanvuller eenvoudig een internetbundel van 5 GB, 25 GB of 100 GB bijkopen. Je kunt alleen de GB-aanvuller kopen die kleiner is dan je huidige internetbundel. De GB-aanvuller van 100 GB is bijvoorbeeld alleen beschikbaar voor klanten met Internetbundel L.
Wat zijn de kosten voor de GB-aanvullers?5GB voor €10, 25GB voor €20 en 100GB voor €40.
Bij Unlimited 4G voor Thuis zijn de 2 GB-aanvullers in het abonnement inbegrepen.
Kan ik onbeperkt GB aanvullers kopen?Ja, het kopen van GB aanvullers is onbeperkt.
Kan ik mijn abonnement bijstellen of pauzeren?Flexibiliteit vinden we belangrijk, daarom kun jij je internetbundel maandelijks bijstellen. Je kunt de bundel verhogen, verlagen of even pauzeren. Bij het pauzeren van je abonnement blijf je wel € 5,00 per maand betalen aan basis servicekosten. Je kunt je internetbundel aanpassen op My T-Mobile bij 'Mijn abonnement'.
Hoe werkt onbeperkt internet in de nacht?Je kunt 's nachts tussen 0:00 en 6:00 gebruik maken van onbeperkt internet als je de M of L bundel hebt. Je verbruikt dan géén data uit je maandelijkse internetbundel. Dit is bijvoorbeeld handig voor bedrijven die grote bestanden moeten downloaden of updates installeren. Overdag verbruik je data vanuit je maandelijkse internetbundel M of L.
Kan ik mijn overige data overnemen naar de volgende maand?Het is niet mogelijk om je resterende data naar de volgende maand mee te nemen.
Kan ik mijn databundel in het buitenland gebruiken?Je databundel is alleen voor gebruik binnen Nederland.
Hoe kan ik zien hoeveel data ik al verbruikt heb?Je gebruik kan je bijhouden via je My T-Mobile account. Hier lees je instructies voor het maken van een My T-Mobile account.
Wat is mijn upload- en download snelheid?Je kan de downloadsnelheden bij jou in de buurt controleren via de dekkingskaart op onze website. We kunnen geen minimale snelheid garanderen, maar afhankelijk van de omstandigheden kun je tot 120Mbps download en 50Mbps upload halen met 4G voor Thuis.
Bij Unlimited 4G voor Thuis heb je een down- en uploadsnelheid tot 25 Mbps. Dit is een snelheid waarmee je op meerdere apparaten kunt internetten, downloaden en streamen! :)
Hoe kan ik data besparen?Door o.a. bijvoorbeeld downloads en updates tijdens de nachturen te doen (dit als de klant de nachtbundel gebruikt). Bijv. Windows update kan de klant via zijn Windows account instellen. Ook door de beeldkwaliteit van bijvoorbeeld Netflix of Youtube te verlagen.
Data gebruik op mijn T-Mobile verschilt van wat te zien is via my router app/software op pc.Dit heeft te maken met de datum wanneer je databundel ingaat. Je lost dit op door dit aan te passen in de Huawei Hi Link app of via de gedownloade software op je pc.
Data besparen op WindowsGebruik je een Windows computer/laptop, stel dan je netwerk verbinding in als een netwerk met een datalimiet. Hierdoor zal Windows data besparen door niet alles te updaten, je kan de instellingen ook aanpassen dat de updates tussen 0.00-06.00 uitgevoerd worden (als je de nachtbundel in je pakket hebt zitten).