Beantwoord

geen internet huawei 4g voor thuis

• 19 februari 2021
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Beste,

Ik heb al met 2 andere medewerkers gesproken, die konden niet helpen.

Ik heb een huawei 4g router voor thuis, ik heb geen internetverbinding.  Kan wel verbinding maken met de router maar dan geeft die aan dat ik geen internetverbinding heb.

Heb de router al aan en uit gezet, simkasrt erin en eruit, gereset. Niks helpt. 

Ik krijg dit te zien op de website.

Ik zou graag zo snel mogelijk geholpen willen worden,

Mvg

Bonnie van der Bloemen

icon

Beste antwoord door David 19 februari 2021, 12:58

Hoi @Henri en Bonnie Thuis,

Zou je eens deze instructies van Jempi kunnen proberen om te kijken of je op die manier een werkende internetverbinding op kunt zetten? We hebben wat problemen met 4G voor Thuis en met deze alternatieve oplossing zou het weer moeten werken.

We horen het graag van je!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Henri en Bonnie Thuis,

Zou je eens deze instructies van Jempi kunnen proberen om te kijken of je op die manier een werkende internetverbinding op kunt zetten? We hebben wat problemen met 4G voor Thuis en met deze alternatieve oplossing zou het weer moeten werken.

We horen het graag van je!

Het is gelukt!

Mag deze topic daarom verwijderd worden?!

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Henri en Bonnie Thuis,

Dat is goed nieuws! Wat was de oplossing?

We verwijderen eigenlijk geen topics op onze Community, want iemand anders kan hetzelfde probleem hebben en de geboden oplossing kan dan ook helpen. Is er een speciale reden waarom je het topic verwijderd zou willen hebben?

Ik heb een 3e keer gebeld naar de klantenservice en daar (na twee pogingen bij andere collega's) Moësha aan de lijn gehad die echt goede moeite deed om te helpen. Ze heeft alle stappen doornomen en uiteindelijk een bericht voor de technische collrgas aangemaakt.

Na een uur deed het internet het weer!

De topic heeft geen toegevoegde waarde meer, nadat ik alles al geprobeerd had en het een storing bleek te zijn. Dus voor andere die hetzelfde probleem hebben niet van belang.

Reputatie 4
Badge +1

goedemiddag, 

goed dat het opgelost is. Had mijn oude router al tevoorschijn gehaald om een stappenplan te maken om je te helpen.

Veel plezier met 4GvT

gr jempi

Reageer