Beantwoord

geen internet meer na aanvullen

• 7 januari 2020
  • 6 reacties
  • 608 Bekeken

De laatste tijd valt het internet na het aanvullen van de 2GB weg en moeten we de stekker van het modem er uit trekken om daarna weer internet te hebben. Kan dit ook anders?

icon

Beste antwoord door Hajar 8 januari 2020, 12:21

Hi @arnoldmolog 

Ik denk graag met je mee! Sinds wanneer ervaar je dit? Werkte internet voorheen wel goed als je je MB’s aanvulde? Is je bundel 100% verbruikt wanneer je een nieuwe aanvuller activeert? Ontvang je wel een bericht dat je aanvuller is geactiveerd?

Ik hoor graag van je!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @arnoldmolog 

Ik denk graag met je mee! Sinds wanneer ervaar je dit? Werkte internet voorheen wel goed als je je MB’s aanvulde? Is je bundel 100% verbruikt wanneer je een nieuwe aanvuller activeert? Ontvang je wel een bericht dat je aanvuller is geactiveerd?

Ik hoor graag van je!

voor die tijd werkte het heel goed met de laatste tijd wel vaker een dipje rond 19 uur.

Ik denk sinds een maand of 2 dat het internet na aanvullen wegvalt. En als de bundel 100% op is en de dagelijkse 5gb ook. Dus na het aanvullen van de 2GB.

de 100gb is met drie kids op een iPad met 3 tot 5 dagen al op trouwens.

het valt ons dat het wegvallen vooral savonds tussen 20 en 22 uur vaak gebeurt. Gisterenavond was het 21:58

ik hoop dat je er iets mee kunt!

Trouwens de app zegt dat ie aangevuld is.

Reputatie 6
Badge +6

Hi @arnoldmolog 

We graven door tot we een oplossing hebben gevonden! Klopt het dat je helemaal geen internet hebt, terwijl er nog wel beschikbare data is? Je geeft aan dat het vooral voorkomt in de avond, is dit altijd zo of komt het ook voor op andere tijdstippen? Ten slotte ben ik ook benieuwd welk modem jij gebruikt, met deze informatie kunnen we wat specifieker gaan kijken. In de tussentijd raad ik je aan om jouw modem eens te verplaatsen, het raam is bijvoorbeeld een goede plek! :grinning: Laat je even weten of dit voor verbetering zorgt?

Ik heb hetzelfde probleem, ik denk dat dat al minstens een half jaar aan de gang is. Erg frustrerend. Vandaag heb ik (op advies van de klantenservice) een andere simkaart ontvangen. Ik ben benieuwd of dit de oplossing is. 

Simkaart was bij mij niet de oplossing. Diverse malen naar de klantenservice gebeld. Vorige week is de technische dienst ingeschakeld. De dag daarna werkte alles ineens naar behoren. Binnen 14 dagen zou ik een terugkoppeling krijgen. Deze termijn is nog niet verlopen dus verwacht in deze dagen een reactie. Ik ben erg benieuwd waar het in zit. 

Reageer