Ik heb eind januari bewust de kruze gemaakt niet over te stappen naar unlimited en vast te houden aan mijn oude 100 GB abonnement. Sinds 29 januari, de dag waarop unlimited werd gelanceerd, heb ik, omdat ik het niet vertrouwde, dagelijks mijn snelheid gemeten op verschillende tijdstippen. Waar ik al bang voor was: ik kom niet meer boven een downsnelheid van 25 Mbit. Voor mij overduidelijk dat mijn 4GvT snelheid wordt afgeknepen. Mijn smartphone (ook tmobile) die dezelfde mast aanstraalt haalt nog steeds ruim 80 Mbit. Zijn er meer 4GvT klanten met het oude abonnement die dit ook ervaren. Ik vind het pure oplichterij. Tmobile wil mij kennelijk dwingen een unlimited af te nemen. Grof schandaal is dit.
icon
Beste antwoord door Jaimy 21 maart 2018, 10:24
Hoi Jastsali,
Dat klinkt vreemd! Ik heb meteen voor je nagekeken wat hier aan de hand is!
Ik zie in ons systeem dat je eind februari niet het oude abonnement door hebt laten lopen, maar het contract hebt vernieuwd. Dat betekent dat je gebruik bent gaan maken van Unlimited 4G voor Thuis. Vanaf 29 januari werd namelijk alleen nog maar Unlimited 4G voor Thuis verkocht. Dit verklaart het limiet in downloadsnelheid. Het is dus niet het oude abonnement wat "afgeknepen" wordt.
Ik weet dat dit niet helemaal het antwoord is waar je op hoopte, maar hopelijk maakt mijn antwoord wel het één en ander duidelijk! Mocht je er meer vragen over hebben, laat het ons weten!
Bekijk origineel