Beantwoord

Geld terug voor 4G thuis abbo

• 2 juli 2019
  • 3 reacties
  • 3469 Bekeken

Hallo,

ik heb in mei een 4G unlimited abbo afgesloten om de tijd te overbruggen toen ik thuis geen internet had.
Toen ik werd aangesloten heb ik gelijk mijn 4G abbo telefonisch opgezegd en een retour procedure in gang gezet. Ik zou mijn abbonementskosten van minimaal een halve maand binnen 2 weken terugestort krijgen.
Dit mailtje ontving ik eind mei. Ondertussen heb ik mijn geld nog steeds niet ontvangen. Jammer om te zien dat ik weer zelf achter dit soort zaken aan moet lopen...

Hierbij dus mijn vraag of ik alsnog geholpen kan worden met de kosten retour van mijn 4G kosten?
Wat voor klanteninformatie hebben jullie hier voor nodig?

M.v.g. Hille
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 juli 2019, 10:41

Hoi HilleG,

Ik zou dit graag even voor jou willen inkijken!

Kun je mij jouw naam, adres, het betreffende telefoonnummer, je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer kunnen toesturen in een privéberichtje? Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken en voor "stuur bericht" te kiezen. Dankjewel alvast!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4
@HilleG Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile.

Het kan 24/48 duren voor een moderator, is een medewerker van T-Mobile, reageert. Dit kan zelfs uitlopen wegens de drukte.

Als je dat te lang vind duren, adviseer ik je om te bellen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi HilleG,

Kun je mij jouw naam, adres, het betreffende telefoonnummer, je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer kunnen toesturen in een privéberichtje? Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken en voor "stuur bericht" te kiezen. Dankjewel alvast!
Hoi HilleG,

Dankjewel, ik heb een privé bericht gestuurd!

Reageer