Beantwoord

help! ik kan niet werken! (unlimited 4g abonnement)

• 7 november 2019
  • 2 reacties
  • 1011 Bekeken

Reputatie 2

Beste t-mobile

ik heb een vraag

kunt u mij alstublieft helpen? 

het heeft ongelofelijk lang heel goed gewerkt, maar sinds een week of twee kan ik niet meer bellen op kantoor, (in het buitengebied achter 4g) dus ik kan mijn werk niet doen

Ook is het me al dagenlang niet gelukt om ‘s avonds langer dan een half uur zonder storing naar de tv te kijken

Emailen lukt nog net, een beetje op de manier waarop dat in 1993 met een modem ging

Vijf dagen geleden ben ik er al een topic over gestart, https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/latency-problemen-voor-4g-klanten-zijn-echt-nog-niet-opgelost-316516

maar ik denk dat u nog geen tijd (of geen zin) heeft gehad hierop te reageren

Kunt u alstublieft helpen? Mijn dure abonnementen (ik heb er meerdere) zijn op deze manier niet in de verste verte bruikbaar. U verwacht echter wel nog steeds dat ik mijn factuur betaal.

Help!

Dank u wel, mede namens al die andere mensen die nog op een antwoord zitten te wachten.

Met vriendelijke groet, Tony

icon

Beste antwoord door David 8 november 2019, 16:33

@tonytee 

Heb gereageerd op je eerdere topic. Het is niet nodig om hier meerdere topics aan te wijten en topics te bumpen.

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 2

hallo?

….hallo??

Reputatie 7
Badge +20

@tonytee 

Heb gereageerd op je eerdere topic. Het is niet nodig om hier meerdere topics aan te wijten en topics te bumpen.

Dit topic gaat op slot.