Beantwoord

Huawei 4G wifi hotspot

• 13 september 2019
  • 1 reactie
  • 2182 Bekeken

Hallo,

door een verhuis gaan wij enkele maanden op een vakantiepark moeten verblijven. De aanwezige wifi in het park is ruim voldoende om met tablets, smartphones en pc te werken, maar serieuze problemen voor onze zoon om online te kunnen gamen op zijn playstation4.
Weet er toevallig iemand of de Huawei 4g wifi hotspot voldoende snel internet levert om online te kunnen gamen?
icon

Beste antwoord door Folkert 13 september 2019, 22:33

Hoi @bollievp

De maximale snelheid is niet zo belangrijk maar wel een lage pingtijd en dat kan met 4G wel eens een probleem zijn ongeacht of je een losse hotspot of een telefoon als hotspot gebruikt.
Ik haalde net 25 ms via 4G met de speedtest app terwijl ik op de kabel 12 ms haal.
Het kan goed gaan maar geen 100% garantie zoals bij een vaste internetverbinding.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hoi @bollievp

De maximale snelheid is niet zo belangrijk maar wel een lage pingtijd en dat kan met 4G wel eens een probleem zijn ongeacht of je een losse hotspot of een telefoon als hotspot gebruikt.
Ik haalde net 25 ms via 4G met de speedtest app terwijl ik op de kabel 12 ms haal.
Het kan goed gaan maar geen 100% garantie zoals bij een vaste internetverbinding.

Groet, Folkert

Reageer