Sticky Vraag

[INFO] Het vernieuwde 4G voor Thuis is hier!


Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 8884 reacties

Goedemiddag allemaal, 

Vandaag (maandag 29 juni) introduceren wij ons vernieuwde 4G voor Thuis! In dit topic vind je veel antwoorden op jouw vragen en kun je ook vragen stellen over dit vernieuwde abonnement. Mede-leden en Moderators helpen je dan graag verder met jouw vraag! 

 

Check ook onze website over 4G voor Thuis voor meer informatie én je kunt daar direct de postcodecheck invullen om te zien welke variant 4G voor Thuis voor jou beschikbaar is!

 

FAQ 4G voor Thuis

Hoe snel kan ik internetten?

Met 4G voor Thuis is de maximum internetsnelheid afhankelijk van de router die je gebruikt:

  • Onze buitenrouter (Huawei B2368-66): tot 100 Mbit/s download en 10 Mbit/s upload
  • Binnenrouter (Huawei B618): tot 30 Mbit/s download en 5 Mbit/s upload
  • Iedere andere (binnen/buiten) router: tot 30 Mbit/s download en 5 Mbit/s upload

De internetsnelheid die je kunt halen, is mede afhankelijk van de dekking bij jou thuis en hoe druk het op het 4G-netwerk is. Mocht het zo zijn dat er veel mobiel dataverkeer op jouw mast is, kan het voorkomen dat de 4G voor Thuis-verbinding wat trager is. Wanneer de drukte voorbij is wordt dit automatisch weer aangepast.

 

Welke bundels zitten er bij dit nieuwe abonnement van 4G voor Thuis?

Wanneer je door de postcodecheck komt kun je in aanmerking komen voor een van de volgende abonnementen:

  • 150 GB als startbundel die je iedere maand krijgt. Is deze bundel op? Je begint dan iedere dag weer met 5 GB en kunt vervolgens oneindig aanvullen met aanvullers van 5 GB. Dit geldt voor het abonnement met Sim Only en de binnenrouter (afhankelijk van de postcodecheck);
  • 500 GB als startbundel die je iedere maand krijgt. Is deze bundel op? Je begint dan iedere dag weer met 5 GB en kunt vervolgens oneindig aanvullen met aanvullers van 5 GB. Dit geldt voor het abonnement met de binnenrouter (afhankelijk van de postcodecheck) en de binnenrouter.

 

Wat zijn de kosten van de verschillende bundels?

 Er zijn drie verschillende opties voor jouw 4G voor Thuis-abonnement. Hieronder zie je al een kort overzicht en op de website kun je de postcodecheck doen om te zien wat voor jou beschikbaar is.

Abonnementen 4G voor Thuis

 

 

Waarom is de maandelijkse startbundel afhankelijk van het adres waar ik woon?

De beschikbare bandbreedte (ruimte op het internet) verschilt per locatie. Dat komt doordat het aantal T-Mobile klanten dat gebruik maakt van een zendmast uiteenloopt.

We bieden je dus de startbundel die beschikbaar is op zijn adres om jou de kwaliteit van ons mobiele netwerk te bewaken.

 

Zo zorgen we voor de meest optimale ervaring voor iedereen die gebruikmaakt van het T-Mobile netwerk!

 

Ik heb al 4G voor Thuis, mag ik overstappen naar dit nieuwe abonnement?

Dit is niet in alle gevallen mogelijk. Mocht je hier interesse in hebben, laat dan een bericht in dit topic achter en dan gaan we voor je kijken of het in jouw geval mogelijk is.

 

Houd er ook rekening mee dat er andere voorwaarden gelden dan bij jouw huidige abonnement. Lees de prijslijst met bijbehorende voorwaarden daarom alvast even goed door. 

 

Wat kan ik met de hoeveelheid data en de geleverde snelheid?

Hoe snel het internetverbruik gaat hangt vooral af van jouw gebruik. Om je een zo goed mogelijk beeld te geven, nemen we streamen als voorbeeld, omdat dit over het algemeen veel internet gebruikt.

 

Wat kan ik met 150GB?

Streamen op hoge kwaliteit (full HD) gebruikt gemiddeld genomen zo’n 3GB per uur. Dit zou betekenen dat je met 150GB dus 50 uur kan streamen. Dat komt neer op meer dan 1,5 uur per dag. Wil je minder data verbruiken? Dan pas je jouw instellingen aan naar gemiddelde kwaliteit.

 

Streamen op gemiddelde kwaliteit (720p) gebruikt gemiddeld genomen zo’n 1GB per uur. Dit zou betekenen dat je met 150GB dus 150 uur kan streamen. Dat komt neer op wel 5 uur per dag.

 

Wat kan ik met 500GB?

Dit zou betekenen dat je met 500GB dus 166 uur kan streamen. Dat komt neer op meer dan 5 uur per dag. Hiernaast kan je zo veel surfen als je wilt (tot het op is). 

 

Ben je door de startbundel heen, dan activeer je de rest van de maand zo vaak als je wilt gratis 5 GB-aanvullers, zodat je Unlimited online bent!

 

Wat kan ik met 30Mbit/s download?

Heb je één of meerdere apparaten? Dan is dit een prima snelheid om mee te Netflixen, gamen, streamen of surfen.

 

Wat kan ik met 100Mbit/s download?

Dit is bedoeld voor klanten met grotere gezinnen waarbij meerdere personen tegelijk online zijn. Voorbeelden zijn onder andere professioneel gebruik (kantoor aan huis) of intensief online gamen.

 

Waarom moet ik een postcodecheck doen voor het aansluiten van 4G voor Thuis?

4G voor Thuis wordt alleen aangeboden op locaties waar het mobiele netwerk geschikt is om dit product te leveren en er wordt een check gedaan voor welke startbundel je in aanmerking komt.

 

Wat is het verschil tussen de binnen- en buitenrouter?

De binnenrouter is een plug & play apparaat, heel gemakkelijk zelf te activeren en direct te gebruiken. Hiermee kan je internetten met een downloadsnelheid van maximaal 30 Mbit/s.

De buitenrouter wordt kosteloos (tenzij je speciale wensen hebt, zie ook de vraag ‘Welke werkzaamheden voert...’) door een monteur op afspraak geïnstalleerd aan de buitenmuur van de woning (let hiervoor op toestemming van bijv. de VVE). Hiermee kan je internetten met een downloadsnelheid van maximaal 100Mbit/s.

 

Mag ik 4G voor Thuis ook op andere plaatsen gebruiken?

Nee, 4G voor Thuis mag alleen op het afleveradres gebruikt worden. Bij het aanschaffen van 4G voor Thuis doen we een postcodecheck. Dat doen we niet voor niets, we controleren of je op dat adres een goede gebruikerservaring kunnen bieden.

 

Kan ik 4G voor Thuis ook in het buitenland gebruiken?

Nee, 4G voor Thuis is alleen te gebruiken op het T-Mobile netwerk in Nederland.

 

Kan ik gebruikmaken van de Recycle Deal bij 4G voor Thuis?

Nee, Recycle Deal is niet beschikbaar voor routers van 4G voor Thuis.

 

Kan ik ook bellen en sms’en met de 4G voor Thuis simkaart?

Met de simkaart is het mogelijk om te bellen en te sms’en (alleen niet via de router). Aan de simkaart zit geen 06-nummer maar een 097-nummer gekoppeld. Voor bellen en sms’en worden kosten in rekening gebracht, deze staan vermeld op de prijslijst.

 

Welke voordeelbundels kan ik gebruiken in combinatie met 4G voor Thuis?

Extra diensten zoals Videoland, Deezer en Extra Veilig Online zijn op dit moment niet mogelijk in combinatie met 4G voor Thuis.

 

Ik heb mijn eigen router in gebruik en heb een technisch probleem met 4G voor Thuis. Wat kan ik doen?

Omdat je een eigen router gebruikt, kunnen we je slechts beperkte ondersteuning bieden. We kunnen meekijken naar een aantal zaken, maar we kunnen echter niet garanderen dat we het probleem kunnen oplossen.

 

De router is kapot. Wat nu?

Tijdens de contracttermijn valt de router onder onze reparatievoorwaarden. Je kunt jouw router dus ter reparatie aanleveren. We bieden geen tijdelijke router aan in de tussentijd.

Maak je gebruik van jouw eigen router in combinatie met 4G voor Thuis Sim-Only? Dan kan je gebruik maken van Toestelflexibiliteit en zodoende vervroegd verlengen naar een 4G voor Thuis abonnement inclusief router.

 

Heeft 4G voor Thuis een vast IP-adres?

Nee, 4G voor Thuis heeft een dynamisch IP-adres.

 

Welke werkzaamheden voert de monteur uit bij het installeren van 4G voor Thuis?

De monteur bekijkt ter plekke de situatie. Standaard voert de monteur de volgende werkzaamheden uit. De monteur:

  • plaatst het buitenmodem aan de buitenmuur;
  • installeert de indoor wifirouter;
  • sluit ze op elkaar aan met een kabel;
  • werkt die bekabeling op of langs de plinten weg;
  • verbindt 1 apparaat met het internet;
  • test of alles goed werkt.

Heb je aanvullende wensen? Geen probleem! De monteurs van Guidion voeren meerwerk uit tegen een prijs van €17,50 per kwartier (dit is exclusief materiaal). Je bespreekt samen met de monteur welke wensen je hebt.

 

Ben ik een normale gebruiker?

4G voor Thuis is bedoeld voor normaal persoonlijk gebruik ('redelijk gebruik' noemen we dat). Hieronder valt uiteraard ook intensief gebruik zoals online tv kijken, het streamen van video/muziek, surfen, e-mailen en social media.

 

4G voor Thuis is niet bedoeld voor:

  • Klanten die permanente verbindingen open hebben staan. Denk hierbij aan verbindingen zonder menselijke tussenkomst zoals bewakingscamera’s, gateway apparaten en andere permanente verbindingen. 
  • Klanten die veel extreem grote bestanden downloaden, bijvoorbeeld intensief gebruik van nieuwsgroepen, torrent websites.
  • Klanten die de dienst commercieel gebruiken, zoals een wifi-netwerk voor derden of het doorverkopen van data.

 

Hopelijk heb je hierboven al het antwoord op jouw vraag kunnen vinden, maar zo niet laat je vraag als reactie in dit topic achter, dan word je zo snel mogelijk verder geholpen! :sunglasses:


144 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @feplas 

Je geeft aan dat thuis het nieuwe 4GvT niet beschikbaar is thuid maar op de camping wel en je wilt extra snel voor op de camping voor 2 jaar?

Het nieuwe 4GvT kan dan alleen gebruikt worden op het afleveradres en ik neem aan dat je niet zo lang op de camping zal blijven?

Hallo @Waqqas 

Op mijn woonadres is het wel beschikbaar maar ik gebruik mijn verbinding op de camping. Heb er een vaste plek en zit er nog wel wat jaren. De kans is groter dat ik van mijn woonadres gaat verhuizen dan de camping zal verlaten. Door het jaar heen zitten we vaker op de camping dan dat we thuis zijn. Ook op de camping is extra snel mogelijk dus wil ik graag overstappen.:wink:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @feplas 

Ik heb je een privébericht gestuurd. Ik hoor graag van je!

Reputatie 2

Goedemiddag, 

ik zou mijn vorderingen delen mbt tot de ervaringen met de nieuwe outdoor b2368-66 unit die bij de extra snel 4GvT abonnement zit.

helaas is gebleken dat ik zelf vele proef opstellingen heb geprobeerd, zelfs naar het dorp gereden en daar ook getest.

alle testen wijzen uit dat deze outdoor unit niet goed presteert. Ik kom niet hoger dan 10mb down load. Bij lange na niet boven de 90mb down.Wel volle ontvangst 3streepjes LTE zonder +.
as vrijdag komt de monteur hopelijk weet hij een oplossing. 
bij mij houd het nu even op met mogelijkheden. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jempi,

Zoals eerder aangegeven nemen we dit allemaal mee en gaan hier verder mee aan de slag! We houden je sowieso op de hoogte en hopelijk is het euvel snel verholpen.

Reputatie 2

Goedemiddag vandaag de monteur geweest en heeft moeten concluderen mijn huidige hardware beter scoort dan de nieuwe outdoor b2368-66. De nieuwe outdoor unit is dus niet geïnstalleerd hier. De nieuwe outdoorunit had een piek van 30mb download maar gemiddelde van 10 mb download. hij gaf vol bereik aan (3/3 streepje) en LTE maar zonder +. 

Hoe nu verder?? ik hoop meer te weten te komen hoe de ervaringen zijn bij anderen met het zelfde abonnement en dezelfde outdoor unit b2368-66. 

gr

 

Goedemiddag,

Ik heb zojuist mijn pakket binnen gekregen. Helaas moet ik ook nog werken dus kan er niet heel veel tijd aan besteden nu. Een snelle installatie gaf op de unit met outdoor ongeveer 30mb. Ik heb van mijn oude abonnement ook de B618s-22d en heb daar voor nu even de sim in gedaan ivm voordeel van een grotere bundel. De snelheid die ik hier mee behaald ligt ongeveer op 35mb. Het wel iets sneller dan de oude 4g voor thuis maar nog niet de snelheid die het wezen moet. Ga dit weekend verder experimenteren met plaatsen op een paal enz zodat de ontvanger boven alles uitkomt. Zal dan alleen wel even een ander netwerkkabel moeten regelen. 2 meter voor een verbinding van binnen naar buiten is iets te kort door de bocht.

Wel blij met dit abonnement ivm met de bundel. Nu kijken welke snelheid we er uit kunnen halen. 

Ik heb wel een installatieafspraak gemaakt maar die is ivm vakantie pas over 2 weken. Vraag me alleen af of de monteur er meer uit kan halen dan ik dat misschien voor elkaar krijg met experimenten.

Reputatie 2

@feplas hoeveel streepjes gaf hij aan? en gaf hij LTE aan of LTE+?

@Jempi 

De extra snel sim zit nu in de B613. Waar ik voorheen 3g zag staat nu:

De  modem staat binnen.

Op het modem met buitenantenne zag ik snel gezien 2 van de 3 streepjes. Of ik lte of lte+ had weet in niet

Reputatie 2

 @feplas op de nieuwe outdoor b2368-66 heet het LTE maar is hetzelfde Als 4G.

4G = LTE 4G+ = LTE+

Maar ik wil graag weten of bij jouw op de nieuwe outdoor b2368-66  LTE Of LTE+ aangeeft en hoeveel streepjes die aan geeft. hoop 3/3 groen

4G vs LTE is een bekend verhaal voor mij. Aankomend weekend ga ik stoeien met de buitenmodem omdat ik nu nog even aan het werk ben:grin: .

Ik ga zeker mijn bevindingen hier plaatsen. Moet wel zeggen dat ik de snelheid tov de ontvangst laag vind op dit moment. Mensen verderop hebben unlimited mobiel en dit zitten rond 100mb met de B613. Ga ik ook nog even in duiken waarom zij wel en ik niet

@Jempi @David 

Mijn bevindingen zijn niet goed wat betreft snelheid. Ik heb nu de buitenmodem geplaatst op een paal boven alles uit.

 

Geen LTE+ zo te zien. Vandaar de snelheid? Ontvangst zit vaak op 3 en soms op 2 streepjes.

Ik weet niet of het nog invloed heeft op draaien van de buitenantenne zodat deze anders gericht kan staan. Ga ik nog uitzoeken.

Reputatie 2

@David @feplas het is net of de outdoor router niet boven de 30mb uit wilt komen. Heeft t-mobile zelf dit systeem uitvoerig getest?

Hier zal een huawei specialist naar moeten kijken. Als ons probleem blijft bestaan dan zal de hardware vervangen moeten worden. Ik wil gerust betalen voor de hardware maar dan moet het wel goed werken!!.

vanmiddag weer getest met de monteur erbij en gaf 30mb down aan. Dat was een piek. Daarna nog even getest en helaas weer rond de 10mb heb zelfs op dak gezeten. Mocht niet helpen

 

@Jempi

Mooie foto en lekker de ruimte. Moet goed zijn voor het signaal lijkt me. Niets staat in de weg.

Ik heb mijn simkaart even terug gezet op de B618s-22d. Profiel aangepast van de verbinding en zie hier:

WOW.

Duidelijk dat er iets niet goed is met de nieuwe buitenmodem. En met deze snelheid op mijn 613 vraag ik me af of ik die buitenmodem wel wil gebruiken. Simkaart voor iedereen makkelijk bereikbaar.

Voorlopig ga ik door op mijn B618s-22d en wacht even af waar tmobile mee gaat komen. Monteur laten komen zal zinloos zijn. Deze ga ik zoals het er nu naar uit ziet annuleren.

Misschien ook wel zonde van de niet goed werkende hardware waar ik nu voor betaal. Misschien is daar een oplossing voor?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jempi & @feplas,

Dank voor het uitgebreide testen en het elkaar verder helpen! Ik ga de berichten doorzetten naar onze netwerkspecialisten en het team wat over 4G voor Thuis gaat. Het is in ieder geval helder dat het niet zo loopt zoals zou moeten, dus daar moeten we mee aan de slag. Ik houd jullie op de hoogte en als er nog aanvullingen zijn, dan hoor ik het ook graag!

Misschien is het een beter idee het abonnement aan te bieden met de gewone binnenrouter of zonder router ( Dat mensen hun eigen router gebruiken. Veel mensen hebben die al en willen graag overstappen naar de snellere variant).

Dan kan het abonnement goedkoper en het spaart geld uit voor de monteur.

En is het binnenkort niet wettelijk geregeld dat je niet meer het verplichte modem  van je provider moet gebruiken? Dan gaat er 10€ per maand af van het abonnement.

 De HDe Outdoor CPE B2368 is volgens mij niet eens 4g+ en kan maar snelheden aan van 150 maximaal.

Verder hoeft er niet geboord te worden in buitengevels. Dat zal ook veel mensen weerhouden om een snellere variant te nemen.

Reputatie 2

@Hakuin ja heeft wel 4G +. Deze foto is uniek omdat hij deze 1x heel even de plus aangaf

Je hebt gelijk met dit ultieme bewijs. Gelukkig dat je dit voor het nageslacht hebt kunnen vastleggen👍.

Ik heb de “4g voor thuis extra snel” hardware vandaag ontvangen.

Meteen de sim in mijn huidige router Huawei B525s-23a(met directionele 12db antenne) geplaatst.

Even de Tmobile paal opgezocht op de 4g antennekaart, die blijkt vlak naast de Kpn paal te staan en dat is waar de antenne op gericht staat. Dus ik hoef het dak niet op om de antenne te richten.

De snelheid die ik vervolgens meet is constant 26-29 mb down. Dat is vreemd want dat is net zo langzaam als het standaard “4g voor thuis”  abonnement/simkaart. Toevallig heb ik ook zo’n abonnement (voor op de boot)

Deze ‘langzame’ simkaart heb ik mee van de boot naar huis genomen en vervolgens getest in de B525. zelfde resultaat :26-29 mb down (dat is wat ik op de boot ook meet met de Teltonika router en omni buiten antenne in de mast)

Daarna de ‘extra snelle’ sim in de Tmobile hardware/B2368 om te controleren of het toch misschien niet aan mijn B525 lag.

Maar helaas, weer precies hetzelfde reultaat van 26-29 mb down.

De testlocatie(mijn huis) bevind zich tussen Amsterdam en Schiphol, de dichtbijzijnde mast is minder dan 2km ver weg. De signaalsterkte i dus sterk genoeg om de maximale snelheid te halen.

conclusie is dat ‘extra snel’ bij mij niet werkt, (heb nu dus in feite een gewoon 4g voor thuis abo met 500gb)

Volgens Tmobile ;

Beste klant,Welkom bij T-Mobile! We zijn blij dat jij nu ook op het snelste netwerk van Nederland zit.

right.

ps. de koerier van de AMP was dit keer op tijd en vertelde me dat mijn nieuwe T-mobile voor thuis in heel nederland te gebruiken is  :))

 

Reputatie 2

Het is wel duidelijk dat t-mobile aan het rommelen is met dit product. Lijkt er op dat gewoon de verkeerde SIM’s geleverd worden.

En sowieso begrijp ik totaal niet waarom deze router geleverd wordt in plaats van gewoon de B818 met een goede buitenantenne. En geef gewoon ook die 100Mbps SIM vrij voor mensen zoals ik die al een goede router hebben. Lijkt toch een beetje op een koppelverkoop deal met Huawei.

Zo maar een balletje opgooien… alle posters hier die de snelle 4GVT hardware en SIM binnen kregen lijken zo te lezen de SIM eerst in een ander dan de geleverde router geprobeerd te hebben. Kan het zijn dat t-mobile dan aan de hand van de IMEI ziet dat het niet het nieuwe modem is en dan het 30Mbps profiel koppelt aan de SIM?

Moderator?

Reputatie 7
Badge +20

@maqs69 

Bedankt voor jouw testresultaten! Deze neem ik ook mee, net als de resultaten van Jempi en Feplas. Als ik hier meer over weet dan kom ik hier direct op terug! 

Overigens wil ik er nog wel even op wijzen dat de koerier van AMP je in dit geval foutieve informatie heeft gegeven. Het klopt namelijk niet dat je de router overal mee naartoe mag en kunt nemen. Het abonnement is specifiek voor gebruik op het adres waarop de aansluiting is aangeschaft en waar de postcodecheck is gedaan.

@GrannySmith 

Het is in ieder geval helder dat het nog niet zo loopt, zoals we hadden verwacht, maar we werken er hard aan dit op te helderen. 

Een interessant balletje, maar zoals je bijvoorbeeld bij Jempi ziet kan hij juist wel hoge snelheden behalen in combinatie met de oude buitenatenne. Hopelijk heb ik morgen weer een nieuwe update over het onderzoek wat we doen met de netwerkspecialisten! 

Voor nu iedereen een fijne zondag toegewenst! 

@maqs69 

Heb je bij profiel de APN op fms staan. Dat maakte bij mij het verschil met mijn binnenmodem 618S.

@GrannySmith 

Ik had na ontvangst als eerste de sim als in de bijgeleverde hardware gedaan. Daarmee kwam ik niet verder dan 30Mb. Daarna in mijn binnenmodem 618S en dat gaf het zelfde resultaat. Na veranderen van apn in het profiel  van de 618S naar fms kreeg ik de snelheid die gekoppeld is aan het abonnement. Zie mijn post eerder.

Ligt dus niet aan de sim maar aan de nieuwe hardware. Waarschijnlijk staat het profiel niet goed of kan deze niet connecten naar het 4G+ netwerk.

@David 

Jij ook een fijne zondag:grinning:

En de rest ook natuurlijk

Reputatie 2

Aan iedereen,

ik heb dezelfde simkaart die vanaf het begin heb gekregen Bij 4GvT. en nu geen nieuwe simkaart gekregen speciaal voor de snelle variant. 
met mijn huidige router haal ik goede resultaten alleen die nieuwe outdoor unit daar maar een fractie van. 

bij de nieuwe outdoor unit kan je niet de APN instellen dat doet de router zelf automatisch.

laten we het antwoord afwachten van de netwerkspecialisten en kijken wat voor conclusie hun mee komen.  

@feplas 

Dank!!! de apn maakte het verschil:

Overigens haalde ik gisteravond ook even deze snelheid met de apn die door het modem automatisch was ingesteld als smartsites.t-mobile, maar vanochtend was het weer max 30mbps. dus die apn deed het hem :)

@Jempi 

Ik denk dat Tmobile en Tele2 hun diensten aan het integreren zijn , ik kon dit weekend bvb niet inloggen bij zowel tmobile als tele2... kun je ook geen nieuw profiel aanmaken in de nieuwe router? ik kon met mijn huawei b525 alleen door een nieuw profiel te maken waarbij ik alleen de apn ‘fms’ invulde - een andere apn toevoegen/instellen/werkend krijgen.

@David 

Ik begrijp dat het idee van tmobile is dat het niet de bedoeling is dat je je modem overal mee naartoe neemt, het heet dan ook  “4g voor thuis” nietwaar.

Echter vertelden de vriendelijke medewerkers van de winkel in adam west waar ik het abo heb besteld dat het geen enkel probleem is als je het abonnement in je camper , boot etc gebruikt. natuurlijk zal de snelheid variieren afhankelijk van hoe dicht je bij een zendmast zit. dat is wat de postcodecheck doet volgens mij, waarschijnlijk heeft het niet zo veel om een ‘extra snel’ abo te bestellen als je ver van een zendmast woont omdat je dan nooit de max snelhied haalt.

Wat ik heel vreemd vind, want voor veel mensen is 20-30mbps snel genoeg , alleen lopen die al snel tegen de datalimiet aan van 150gb aan bij het normale 4g voor thuis abonnement. voor 10 euro meer heb je een limiet van 500gb.  Ik weet zeker dat dat voor veel mensen belangrijker is dan de snelheid.

Kijk maar even rond op het forum : veel mensen hebben bvb netflix (en kinderen) en gebruiken dus veel data.

Misschien een idee om aan jullie klanten uit te leggen dat een  4k stream van netflix  7gb per uur verstookt? en dat je een lagere resolutie kan instellen waardoor je minder data verbruikt. 

Dus waarom zou je niet een extra snel sim in je binnenrouter stoppen? de lagere snelheid zorgt er namelijk ook voor dat je wat langer met je data doet :) Scheelt weer de aanschaf van jullie nieuwe Huawei ‘buiten router’

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @maqs69 

Het 4G voor Thuis abonnement mag alleen op het afleveradres gebruikt worden. Het is dan ook de bedoeling dat je alleen op het afleveradres dat abonnement gebruikt en niet meeneemt naar verschillende locaties. Zo kunnen we je een goede gebruikerservaring aanbieden. Ik wil je ook bedanken voor je feedback en ideeën, we lezen allemaal mee en zetten dit door. 

Reageer