Vraag

Inloggen T-mobile website voor T-mobile 4G

  • 28 mei 2020
  • 1 reactie
  • 269 Bekeken

Ik heb al een aantal jaren zowel een telefoon- als 4G abonnement bij T-Mobile. Die staan op hetzelfde emailadres en voorheen was dat geen probleem, maar nu levert dit problemen op als ik wil inloggen voor de 4G. Voorheen kon ik daar inloggen door mijn 097-nummer te gebruiken (om om de melding “emailadres is al in gebruik” heen te werken), maar dat kan helaas al een tijdje niet meer. Ik heb het via “wachtwoord vergeten” of “account aanmaken” geprobeerd, maar krijg het niet meer voor elkaar. I.v.m. thuiswerken is mijn verbruik veranderd dus wel zo handig om er weer in te kunnen. Kan dit opgelost worden?
 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @noeska456 

Gaat het om een data sim only of 4GvT?

.Voor 4GvT kijk hier

Voor data sim only moet je hem zeker via sms activeren? Je kan gebruik maken van een tablet met simslot of een telefoon even voor de verificatie.

Reageer