Beantwoord

is 4G voor thuis ook geschikt voor tv kijken?

• 24 maart 2019
  • 6 reacties
  • 3213 Bekeken

Ik heb heel traag internet en TV van T-Mobile thuis. Kan ik met 4G voor thuis nog steeds tv kijken?
icon

Beste antwoord door Folkert 24 maart 2019, 18:49

Dat kan helaas niet Patrick. Wat is de maximale snelheid die je theoretisch kunt halen op jouw adres volgens deze site? En welke snelheid behaal je in de praktijk als je 1 pc bedraad rechtstreeks op je modem aansluit?

Groet, Folkert
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dat kan helaas niet Patrick. Wat is de maximale snelheid die je theoretisch kunt halen op jouw adres volgens deze site? En welke snelheid behaal je in de praktijk als je 1 pc bedraad rechtstreeks op je modem aansluit?

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +10
T-Mobile 4g voor thuis valt onder mobiel en bied geen tv aan. de maximale snelheid is 25Mbit en een datalimit van 100gb per maand + 5gb per dag daarna onbeperkte aanvullers.
TV kijken zou je dan kunnen doen met canaaldigitaal helaas Heeft T-Mobile de stekker uit Knippr getrokken en bied op dit moment geen alternatief aan.
Dankjewel voor je antwoord Folkert. De snelheid volgens jouw link is 12Mbit/s. Verder weet ik alleen dat m'n 4G van m'n mobiele telefoon sneller is dan m'n wifi. Cheers, Patrick

Dankjewel Hidden.
Reputatie 7
Badge +18
In dat geval is een combi van 4G voor thuis en canaaldigitaal wellicht een optie. Niet de goedkoopste maar 12 Mbit/s is inderdaad erg langzaam.

Kijk nog even op deze website of er wellicht plannen voor glasvezel buitenaf zijn. Want ik heb het idee dat jij buitenaf zit als ik alles zo lees.
Reputatie 6
Badge +11
@PatrickAMS Met 12Mbps kom je wellicht net in aanmerking Sneller Internet Buitengebied van KPN. Dat is dan hybride DSL+4G en dan heb je eenvoudig een alles in 1 optie (geen 2 internetwerken).\

Maar misschien vervallen dan je T-Mobile kortingen. Je kan kijken wat prijstechnisch interessant is, wellicht DSL van T-mobile Thuis alleen voor TV gebruiken en dan voor internettten 4G voor Thuis. Een extra abo van T-mobile kan weer meer korting in het kader van alles-onder-1-dak opleveren.

Reageer