Beantwoord

Kan iedereen die wachtwoord heeft inloggen met 4G abonnement thuis?

• 17 november 2017
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Wij verhuren ons chalet en bieden daar 4G thuis internet aan. Als ik de gasten het wachtwoord geef, kan dan iedereen die het wachtwoord heeft van de snelle internet 4g gebruik maken in en om de chalet?:D
icon

Beste antwoord door Sam- 20 november 2017, 10:56

Hoi hoi Corma,

Allereerst van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Ah, dat is een goede oplossing. Ja dat kan zeker. Als één of meerdere gasten het wachtwoord hebben dan kunnen ze inderdaad gewoon verbinding maken met het netwerk. Let alleen wel op dat wanneer de gasten tegelijkertijd gaan Netflixen of video's kijken op Youtube de MB's er heel snel doorheen gaan.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord en je zo zorgeloos je gasten van internet kan voorzien! Heb je aanvullende vragen, dan horen we het natuurlijk graag van je.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hoi hoi Corma,

Allereerst van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Ah, dat is een goede oplossing. Ja dat kan zeker. Als één of meerdere gasten het wachtwoord hebben dan kunnen ze inderdaad gewoon verbinding maken met het netwerk. Let alleen wel op dat wanneer de gasten tegelijkertijd gaan Netflixen of video's kijken op Youtube de MB's er heel snel doorheen gaan.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord en je zo zorgeloos je gasten van internet kan voorzien! Heb je aanvullende vragen, dan horen we het natuurlijk graag van je.
Bedankt.

Reageer