Beantwoord

Kan ik het modem meenemen naar het buitenland?

• 18 juli 2017
  • 7 reacties
  • 707 Bekeken

Kan ik de modem meenemen naar het buitenland? En dan daar interneren? Ik denk er over na om in Frankrijk een week te werken en daarvoor de modem van te mobile thuis te gebruiken. Weet iemand of dat zal werken?
icon

Beste antwoord door Pilovali 18 juli 2017, 22:31

Ook dat is helaas niet mogelijk. Het werkt alleen in Nederland.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

T-Mobile Thuis werkt alleen in Nederland, op het Nederlandse xDSL of glasvezel netwerk. Of bedoel je 4G voor Thuis?

Groet,
Ja, inderdaad ik bedoel 4G voor thuis. Zou dat werken in het buitenland? (Uiteraard daar waar 4g Danwel 3g is)
Reputatie 5
Badge +17
Ook dat is helaas niet mogelijk. Het werkt alleen in Nederland.
ik denk dat het wel gaat als je er een franse simkaart instopt met datategoed.
Ah, helaas.
Hallo

waarom zou 4g voor thuis niet werken op vakantie als je de roaming aanzet op het modem dan moet het toch functioneren

alleen ik weet niet hoe t-Mobile hier tegen aan kijkt kwa kosten

aan de andere kant het is een mobiel abbo dus dan zou je gewoon vanuit je bundel in de eu gebruik kunnen maken van het internet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Waldo1990,

4G voor Thuis wordt niet gezien als een mobiel, maar als een vast abonnement. Aangezien de nieuwe regels voor mobiele abonnementen geldt, gaat deze vlieger niet op voor 4G voor Thuis. De nieuwe regulering is dus echt gericht op het mobiele abonnement, zodat je op vakantie de bundels ook gewoon kunt gebruiken.

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog meer vragen hebt, laat het gerust weten!

Reageer