Beantwoord

Kan ik T-Mobile Extra punten sparen met 4G voor Thuis?

• 17 september 2016
  • 32 reacties
  • 3435 Bekeken

Beste,

Ik krijg op mijn 4G voor Thuis nummer T-Mobile Extra niet ingesteld. Kan het zijn dat dit geblokkeerd is of ieta dergelijks?

Mvg, Hobie
icon

Beste antwoord door Thalina 2 november 2016, 13:03

@all,

Goed nieuws: het is sinds 29/10/2016 mogelijk om als 4G voor Thuis klant je aan te melden voor T-Mobile Extra! Aanmelden kan via My T-Mobile. Dat wordt lekker sparen voor leuke uitjes, kortingen of producten!

Mocht het niet lukken, laat dan even een bericht achter in dit topic. Dan helpen we je verder!
Bekijk origineel

32 reacties

Hallo Hobie,

Welkom op het forum.

Wat is precies het probleem ,waar gaat het fout?
Als ik via de My T-Mobile app naar T-Mobile extra ga krijg ik de melding "Aanmelden bij T-Mobile extra niet mogelijk". Is dit niet mogelijk voor 097 nummers?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hobie,

Ik heb je zojuist aangemeld voor T-Mobile Extra. Je kan vanaf nu beginnen met sparen! 🙂
Reputatie 5
Badge +11
@Hobiiee
Momenteel is het voor 4G voor Thuis klanten nog niet mogelijk om zichzelf aan te melden voor T-Mobile Extra via My T-Mobile. Naar verwachting wordt dit binnen enkele weken mogelijk.

Voor nu kunnen wij T-Mobile Extra handmatig voor je activeren en ik zie dat Hajar dat inmiddels voor je heeft gedaan. Top! 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Is het mogelijk mij ook aan te melden ? Bedankt, Peter
Reputatie 6
Badge +15
Goedemorgen Peter,

Ik heb je aangemeld! Het kan tot 24 uur duren voor dit helemaal zichtbaar is! 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Peter,

Ik heb je aangemeld! Het kan tot 24 uur duren voor dit helemaal zichtbaar is! :)

Hi Amy zou je nog een keer kunnen kijken, het lijkt erop dat ik nog niet ben aangemeld.
bedankt voor de moeite
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Volgens mij is er iets mis gegaan met de aanmelding. Ik heb je nu opnieuw aangemeld. Dit is als het goed is nu wel goed gegaan. Dit al binnen 24 uur zichtbaar zijn op My T-Mobile. 🙂
Reputatie 2
Ik zou ook graag aangemeld willen worden voor tmobile extra.

Alvast bedankt !
Reputatie 6
Badge +15
Hey JeroW23,

Je bent al aangemeld voor T-Mobile Extra! op het nummer waarmee je actief bent op het forum. Mocht het om een ander nummer gaan, wil je mij dan dat nummer even sturen in een privébericht? 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Hi, het kan aan mij liggen maar ik krijg nog steeds de melding dat aanmelden voor T-mobile extra niet mogelijk is. Kan je nog 1 keertje kijken ? bedankt, Peter
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Ik heb het nogmaals geprobeerd. Mocht het nu weer niet lukken ,trek dan even aan de bel dan zet ik door naar de technische afdeling.

Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Hallo,

ik heb net een T-mobile account voor 4G voor thuis maar bij T-mobile Extra staat er dat het niet mogelijk is je aan te melden. Hoe kan ik mij aanmelden? Of loopt dat via jullie zoals ik hierboven lees
Groet
Wim
Reputatie 3
Badge +2
Hi Peter,

Ik heb het nogmaals geprobeerd. Mocht het nu weer niet lukken ,trek dan even aan de bel dan zet ik door naar de technische afdeling.

Ik hoor graag van je of het is gelukt!

Helaas is het nog steeds niet gelukt. Groet Peter
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wim en Peter,

Het lijkt toch iets meer voeten in de aarde te hebben dan gedacht. Het is nu niet 100% zeker of wij wel daadwerkelijk al T-Mobile Extra kunnen toevoegen aan abonnementen van 4G voor Thuis. In het geval van Hobiiee lijkt het namelijk om de aansluiting van het forumaccount te gaan en bij jullie de 097-aansluiting van 4G voor Thuis.

Om mijn theorie te testen heb ik jou, Wim, aangemeld voor T-Mobile Extra. Dit zou na ongeveer 24-48 uur zichtbaar moeten zijn. Als dit niet het geval is dan zullen we moeten wachten op een algemene oplossing voor dit probleem. Mocht het wel lukken, dan is het echt alleen in het geval van Peter iets dat verkeerd gaat.

Houd je ons op de hoogte, Wim? 🙂
Al twee keer een verzoek via een privé bericht gedaan, maar nog steeds geen tmobile extra. Ook zelf aanmelden is niet mogelijk.
Reputatie 6
Badge +15
Hi Marco,

Ik heb je inderdaad al meerdere malen aangemeld voor T-Mobile Extra en ik heb dit zojuist voor een derde keer gedaan. Zo te zien gaat er iets niet helemaal goed. Ik zet dit daarom door meteen even door naar het 4G voor Thuis team. Zoals je ook in het bericht van David hierboven kunt lezen heeft dit wat meer voeten in aarde dan we aanvankelijk gedacht hadden. Het is mogelijk dat we hiervoor moeten wachten op een algemene oplossing.

We houden jullie op de hoogte! 🙂
Hallo forum,

Ik zou ook graag aangemeld willen worden voor tmobile extra.

Alvast bedankt !

Peter
Beste,
het is met mijn 4G voor thuis account niet mogelijk om me aan te melden voor T-mobile extra. Is er een andere manier om mij daarvoor aan te melden?
Groet
Wim
Reputatie 6
Badge +17
@Peter,

Leuk dat je ook wilt gaan sparen met T-Mobile Extra! Zoals je misschien al hebt gelezen hierboven is het op dit moment niet helemaal zeker of wij wel echt al T-Mobile Extra kunnen toevoegen aan abonnementen van 4G voor Thuis. Ik heb jou in ieder geval aangemeld voor T-Mobile Extra, het is even afwachten of deze aanmelding goed gaat. Het zou binnen 24 uur zichtbaar moeten zijn op My T-Mobile. Laat je even weten of het goed is gegaan?

@Wim,

Ik heb jouw reactie even verplaatst naar het algemene topic hierover. Had je al de reactie van David gelezen? Ik zie dat de aanmelding bij jou niet goed is gegaan. We hebben dit doorgegeven aan het 4G voor Thuis team. Zij zijn bezig om te kijken wat er precies aan de hand is. Zodra we meer weten, laten we dat uiteraard in dit topic weten!
@David en @ Thalina,
Het is helaas blijkbaar niet gelukt want ik zie geen T-mbile extra bij mijn account en er staat nog steeds dat aanmelden niet mogelijk is.
Wim
Reputatie 7
Badge +20
Hey Wim,

Dat komt dus inderdaad door wat hierboven is aangegeven. Op het moment kunnen 4G voor Thuis gebruikers nog niet aangemeld worden voor T-Mobile Extra.

Het team van 4G voor Thuis is hiermee bezig en zal het laten weten zodra er meer bekend is!
Kunnen jullie mij ook aanmelden?
Reputatie 6
Badge +15
Hi Klaastex,

Zoals hierboven ook aangegeven is, is het momenteel niet mogelijk 4G voor Thuis gebruikers aan te melden hiervoor.

De oplossing hiervoor staat al klaar en we wachten momenteel op het moment dat de oplossing in de systemen verwerkt kan worden. In dit topic kun je hiervan op de hoogte blijven. 🙂
Quote vanuit het hierboven genoemde topic "► T-Mobile Extra: Per 29-10-2016 kunnen 4G voor Thuis klanten worden aangemeld voor T-Mobile Extra."

Ik kan bij deze bevestigen dat het mij gisteren gelukt is de aanmelding via Mytmobile te kunnen doen. Keepup the good work!

Reageer