Beantwoord

Kosten na abonnementsperiode 4G voor thuis Unlimited

• 29 januari 2018
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

Dag
Ik heb al 4G voor thuis en overweeg overstap naar de nieuwe unlimited versie.
Als je voor 12 maanden kiest, moet je daarna per 12 maanden verlengen, of kun je dan per maand opzeggen?
Blijven de kosten dan € 35 of vervalt de korting na 12 maanden en ga je weer € 50 betalen?
icon

Beste antwoord door Hajar 31 januari 2018, 12:15

Hi Pieter,

Wat gaaf dat je voor Unlimited 4G voor Thuis wilt gaan. Voor dit abonnement geldt een contractperiode van 12 of 24 maanden. Hij is dus niet maandelijk opzegbaar. Ik kan je niet met zekerheid zeggen wat voor aanbieding wij over een jaar hebben of wat de kosten zullen zijn. Ik verwacht dat je weer gebruik kan maken van een scherpe deal als je je abonnement verlengt, maar zoals ik al zei onze aanbieding kunnen verschillen dus is het een kwestie van afwachten.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Pieter,

Wat gaaf dat je voor Unlimited 4G voor Thuis wilt gaan. Voor dit abonnement geldt een contractperiode van 12 of 24 maanden. Hij is dus niet maandelijk opzegbaar. Ik kan je niet met zekerheid zeggen wat voor aanbieding wij over een jaar hebben of wat de kosten zullen zijn. Ik verwacht dat je weer gebruik kan maken van een scherpe deal als je je abonnement verlengt, maar zoals ik al zei onze aanbieding kunnen verschillen dus is het een kwestie van afwachten.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.

Krijg je bij een mobiel abonnement €10,00 korting op 4G voor thuis 

Reageer