Beantwoord

levertijd Huawei Outdoor CPE B2368

• 19 augustus 2020
  • 7 reacties
  • 619 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb 14-8 een abonnement afgesloten voor 4G thuis extra snel. Hier werd gemeld dat eea maandag 17-8 beschikbaar was voor levering en deze door partner AMP groep wordt ingepland. Inmiddels zijn we 5 dagen verder en heb ik nog steeds geen bericht gehad van AMP groep. Wel direct € 240,- moeten betalen en vervolgens niet kunnen leveren. Erg teleurstellend dit.

icon

Beste antwoord door Hajar 20 augustus 2020, 09:23

Hi @Djong 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je bestelling nog niet op voorraad is vandaar dat je nog geen bericht hebt ontvangen. Zodra die weer op voorraad is, ontvang je direct een bericht van AMP om een bezorgafspraak te maken. Excuses voor de vertraging! 

Bekijk origineel

7 reacties

Hier het zelfde verhaal….

Terwijl de CPE B2368 gewoon op voorraad is (https://www.bol.com/nl/p/huawei-outdoor-cpe-b2368-cat12-lte-router-antenne/9300000005954132/)

Erg jammer :(

\ja, en dan staat hier op de site dat eea gewoon beschikbaar is vanaf de 17de: https://community.t-mobile.nl/status-bestelling-en-levertijden-400/actuele-levertijden-vanaf-19-augustus-2020-224670

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Cybertroy en @Djong, goed dat jullie het aankaarten, welkom op de Community!

Dit topic is beland in een subforum van Thuis: omdat 4G voor Thuis een naam draagt die sterk doet vermoeden dat dit bij Thuis hoort, kan ik me dit heel goed voorstellen. Ik heb het topic nu verplaatst naar het juiste subforum zodat mijn collega's van Mobiel het binnen 24 tot maximaal 48 uur kunnen oppakken. Sorry voor het ongemak, jullie horen snel van een mede-moderator! 😎

Beste Jason,

Ik was mij er niet van bewust, ik reageer enkel op een bericht. Waar dit bericht dan staat of in welke topic kan ik niet veel aan doen.

Vandaag een bericht ontvangen dan mijn bestelling morgen wordt geleverd!

Vandaag een bericht ontvangen dan mijn bestelling morgen wordt geleverd!

Dan heb je geluk, ik heb nog steeds niks gehoord :((

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Djong 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je bestelling nog niet op voorraad is vandaar dat je nog geen bericht hebt ontvangen. Zodra die weer op voorraad is, ontvang je direct een bericht van AMP om een bezorgafspraak te maken. Excuses voor de vertraging! 

Reageer