Beantwoord

Melding updaten mb's

• 31 maart 2021
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Wordt het niet eens tijd dat je van de app een melding krijgt dat je de MB's moet aanvullen als  je bv. nog 300mb over hebt? waarom is daar geen rekening mee gehouden met de ontwikkeling van de app? 

Wij wonen op het platteland en zijn afhankelijk van het 4G voor thuis.

Elke keer weer zijn de mb op zonder voorafmelding en staat alles vast, het is zelfs vaker zo dat niet eens de app meer functioneert en ben een half uur bezig je mb's te updaten!!

Het is niet bepaald relaxed constant je app in de gaten te moeten houden en ben je te laat… (zie boven)

Het is al pure ellende dat je constant je mb’s moet aanvullen (ook al heb je ongelimiteerd mb's) waarom dan deze functie niet? 

Heel fijn als je midden in een programma zit of ook in mijn geval ik veel thuis werk en met video conferences werk...

icon

Beste antwoord door David 6 april 2021, 09:47

Goedemorgen Patrick,

Ik begrijp inderdaad dat een dergelijke functie zeer welkom is, maar op dit moment heb ik hier nog steeds geen nieuws over. Ik heb het nog nagevraagd en ondanks dat het wel op de planning staat is er op dit moment niet concreet te zeggen wanneer dit daadwerkelijk geïmplementeerd zal gaan worden, dus dit kan nog wel een tijdje duren.

Als er hier nieuws over te melden is dan laten we het natuurlijk ook direct op onze Community weten!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Al maanden geleden om gevraagd. Technische dienst vertelde dat ze er mee bezig zijn. Blijkt nogal complex. Heb de notificatie aan staan nu moeten ze het nog sturen. Onbegrijpelijk dat het zolang moet duren voor zo'n groot bedrijf.

Sterkte

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen Patrick,

Ik begrijp inderdaad dat een dergelijke functie zeer welkom is, maar op dit moment heb ik hier nog steeds geen nieuws over. Ik heb het nog nagevraagd en ondanks dat het wel op de planning staat is er op dit moment niet concreet te zeggen wanneer dit daadwerkelijk geïmplementeerd zal gaan worden, dus dit kan nog wel een tijdje duren.

Als er hier nieuws over te melden is dan laten we het natuurlijk ook direct op onze Community weten!

Reputatie 2

Heb er 9 maanden geleden al om gevraagd. Begrijp dat er geen urgentie is.

In de app kan je notificatie inschakelen. Waar is dat dan eigenlijk voor?

Reageer