Beantwoord

Multiple SSID enabled

• 6 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 2907 Bekeken

Ik ben in Turkije en heb mijn Huawei Wifi connector bij me. Volgens mij kan ik hem als router gebruiken op het bestaande netwerk van het hotel. Maar als ik hem als Wifi extender wil gebruiken geeft hij aan dat Multiple SSIDs is enabled. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door tmoesel 6 augustus 2019, 11:13

Wat is je doel met die "Huawei Wifi connector" ?
Een wat is het type ?
In theorie kan een apparaat met zijn client WiFi verbinden met het hotel WiFi en dan een andere host WiFi ter beschikking stellen voor jouw apparaten. Maar dat kan net zo goed een verslechtering van de situatie zijn als een verbetering.
Maar het lijkt erop dat je 2 host WiFi's hebt ingesteld.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Wat is je doel met die "Huawei Wifi connector" ?
Een wat is het type ?
In theorie kan een apparaat met zijn client WiFi verbinden met het hotel WiFi en dan een andere host WiFi ter beschikking stellen voor jouw apparaten. Maar dat kan net zo goed een verslechtering van de situatie zijn als een verbetering.
Maar het lijkt erop dat je 2 host WiFi's hebt ingesteld.
Het doel is om de Huawei E5577 dichter bij het Wifi netwerk te zetten en dan.met de telefoon inloggen op de Huawei Wifi. Maar de app van de Hiawei zegt dat Wifi Extender niet mogelijk is vanwege het probleem Multiple SSIDs is enabled. Daarom is de Wifi Extender functie dus niet mogelijk.

Reageer